هاشمی طبا:

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی گفت: علی آبادی می ترسد من وارد انتخابات شوم و رای بیاورم.

به گزارش افکارنیوز ، سیدمصطفی هاشمی طبا درباره صحبت های شب گذشته محمد علی آبادی، اظهار داشت: علی آبادی استراتژی حمله به دولت را انتخاب کرده؛ هم در مورد اینکه گفته است دولت بودجه کامل را تامین نکرده و هم شکست احتمالی در بازی های آسیایی را متوجه دولت کرده است. این کارها را دولت قبلی انجام داده که خودش هم یکی از اعضای دولت قبلی است.

وی درباره اینکه علی آبادی گفته دولت می خواهد کسی را به کمیته معرفی کند عنوان کرد: وی دولت را متهم کرده، خودش چگونه وارد کمیته شده است؟ اگر من از سوی فدراسیون ژیمناستیک معرفی شدم ربطی به دولت ندارد. ابتکار یکی از اعضا بود که باعث این کار خیر شد و فدراسیون ژیمناستیک را به من معرفی کرد برخلاف اینکه می گوید دولت می خواهد کسی را معرفی کند من هیچ ربطی به دولت ندارم.

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی با اشاره به اینکه صحبت های علی آبادی نشان می داد او اساسنامه را قبول ندارد عنوان کرد: علی آبادی گفته ما نمی گذاریم شخصی غیر از رئیس بیاید این یعنی اینکه بر کمیته مالکیت دارد مگر او سخنگوی روسای فدراسیون هاست. باید اجازه دهد روسا خودشان انتخاب کنند این دفاع علی آبادی برای این است که از ورود من ممانعت کند چون می ترسد رای بیاورم.

هاشمی طبا با اشاره به اینکه علی آبادی حرفی از آیین نامه و تضاد آن با اساسنامه به میان نیاورده است اظهار داشت: هر وقت یک برنامه تلویزیونی از علی آبادی دعوت کرد او طفره رفت. متاسفانه وی با متهم کردن دولت کار درستی انجام نداده ضمن اینکه اشارات و حرف های او ناحق است و با گردن کلفتی می گوید ما نمی گذاریم، مگر کمیته متعلق به آنها است یا تایید صلاحیت ها برعهده اوست؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات