گزارش کامل تمرین استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال با غیبت دو بازیکن برگزار شد.

به گزارش افکارنیوز ، آخرین تیم فوتبال استقلال برای دیدار فردا مقابل ملوان ساعت ۱۱ صبح امروز (شنبه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.

* هر چند تمرین استقلال با صحبت های جدی امیر قلعه نویی آغاز شد اما این تمرین کاملا در فضایی شادو البته هوایی آلوده برگزار شد. محور تمرین امروز عبور از موانع و بازی آقاوسط و شوت به دروازه بود.

قلعه نویی پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال دور خود جمع کرد تا با آنها صحبت کند. وی در صحبت های خود با اشاره به دیدار فردا (یکشنبه) استقلال مقابل ملوان انزلی گفت: فردا با ملوان در جام حذفی بازی داریم که باید این دیدار را جدی بگیریم. بازی های جام حذفی رفت و برگشت نیست و اگر غفلت و یا اشتباه کنیم جای جبران نداریم. کاری نکنیم که بعدها حسرت آن را بخوریم و این را بدانید که مردم از ما توقع دارند.

وی افزود: صحبت بعدی من در مورد تعویض هایی است که انجام می دهیم. برخی بازیکنان براساس تاکتیک های فنی و ضعف هایی که دیده می شود به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می روند. نباید از اینکه کمتر بازی می کنید ناراحت شوید. محمد نوری کاپیتان پرسپولیس است اما در بازی پرسپولیس ملوان تنها یک دقیقه بازی کرد یا حسین پاپی در سپاهان هفته گذشته ۷ دقیقه به میدان رفت.
سرمربی استقلال تصریح کرد: شما نباید در یک هفته بالا و پایین داشته باشید، به عنوان مثال مهدی نظری (در این لحظه قلعه نویی او را با دست نشان می دهد) نباید یک هفته بالا و یک هفته پایین باشد. هر بازیکنی حتی یک دقیقه به میدان می رود باید به تیم کمک کند.

* سیاوش اکبرپور با چهره خواب آلود در تمرین حاضر شد که حاج قاسم بدنساز استقلال با شوخی به اکبرپور گفت: تا حالا ۱۰ صبح را دیده بودی؟ ! اکبرپور هم پاسخ داد از ۸ صبح بیدارم.

* قلعه نویی در حال ورود به زمین چمن بود که خسرو حیدری نیز که با آژانس خود را به محل تمرین رسانده بود در حال خروج از ماشین بود. سرمربی استقلال به حیدری گفت چرا کمربند ایمنی را نبسته ای؟ این صحبت قلعه نویی باعث خنده حاضران در تمرین شد.

* آرش برهانی با ۱۵ دقیقه تاخیر در تمرین حاضر شد.

* بازیکنان استقلال در ۴۵ دقیقه اول تمرین عبور از مانع و بازی آقاوسط را انجام می دادند. در بازی آقا وسط امیر قلعه نویی حضور داشت و مدام در حال کری خواندن با خسرو حیدری بود. در صحنه ای حیدری نتوانست توپ را کنترل کند که قلعه نویی به او گفت تکان بخور! حیدری در پاسخ گفت شما با یک پاس اشتباه سه نفر را وسط می آورید.

کری های حیدری و قلعه نویی تا پایان ادامه داشت و در صحنه ای که خسرو حیدری در وسط قرار گرفت توپ به قلعه نویی رسید و او قصد داشت با حرکت تکنیکی توپ را به بازیکن دیگری برساند اما حیدری توپ سرمربی استقلال را گرفت و با حالت شوخی به قلعه نویی گفت این کار را نکن چون دستت را همیشه می خوانم.

* هاشم بیک زاده، احمد جمشیدیان و کبه غایبان امروز تمرین استقلال بودند. این در حالی است که جمشیدیان در روزهای گذشته با آبی پوشان تمرین کرده بود اما دومین روز متوالی است که در تمرینات غیبت دارد. همچنین ایمان باصفا که گفته می شد مصدوم است امروز با آبی پوشان تمرین کرد.

* پیش از آغاز تمرین امیر قلعه نویی با پژمان منتظری به صورت خصوصی صحبت کرد. گفته می شود مدافع استقلال با آغاز فصل نقل و انتقالات بازیکنان خارجی از استقلال جدا می شود و به لیگ چین می رود.

* در بخش شوت به دروازه امیر قلعه نویی نظارت ویژه ای بر بازیکنان داشت و بارها به بازیکنان تذکر می داد.

* بازیکنان استقلال تمرین پنالتی انجام دادند.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی در چارچوب مسابقات جام حذفی به مصاف ملوان می رود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات