مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از آشتی با فتح الله زاده گفت: هر وقت کفگیر رویانیان به ته دیگ بخورد تازه می شود فتح الله زاده.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان پس از آشتی با فتح الله زاده گفت: من با هیچکس دعوایی نداشتم و هیچ چیز را من شروع نکردم اما آقای فتح الله زاده خودش دعوایی را شروع، ادامه داد و سپس به پایان رساند.

وی افزود: اگر اتفاقی بین من و فتح الله زاده پیش آمد همه چیز یک طرفه بود و اصلاً ما با کسی دعوایی نداشتیم، این یک برخورد یک طرفه بود که متاسفانه فتح الله زاده آن را شروع کرد، ما نمی گوییم با هواداران تان صحبت نکنید، فقط می گوییم چرا درباره ما با هواداران تان حرف می زنید.

رویانیان ادامه داد: البته متاسفانه فتح الله زاده توهین هایی به من داشت که به نظرم اصلاً خوب نبود. متاسفانه فتح الله زاده چند کلمه توهین آمیز در حرف هایش آورده بود که واقعاً من از این بابت بسیار ناراحت شدم، ما باید الگوی جوانان فوتبال باشیم و باید بیشتر در حرف هایمان دقت کنیم تا خدای ناکرده برخی مسائل پیش نیاید.

رویانیان خاطرنشان کرد: البته فتح الله زاده درباره موارد مالی هم دوباره حرف هایی زده بود اما من این حرف را می زنم، رویانیان هر وقت کفگیرش به ته دیگ بخورد تازه می شود فتح الله زده (به شوخی و خنده) پس لازم نیست کسی نگران باشد ولی بلد نیستم ۱۵ سال در یک تیم بمانم و باز هم می گویم هیچ جنگی و دعوایی با فتح الله زاده نداشتم چون ما با هم برادر هستیم اما فتح الله زاده همه چیز را شروع کرد و هروقت خواست همه چیز را درست کند، خراب تر کرد. من و فتح الله زاده با هم در یک خانواده برادر هستیم و یکی پرسپولیسی و یکی استقلالی است، به نظر شما باید با هم دعوا کنیم؟ این کار اصلاً خوب نیست، البته آقای مشایخی قدم شان خیر بود و حتی از من خواست و حتی به من تکلیف کرد که موضوع فتح الله زاده را تمام کنیم و من هم این کار را کردم.

وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما به دنبال این هستید تا مشایخی از طرف شما برای دیدار با مسی برود، گفت: نه اینطور نیست، حرکت خوب درباره مسی توسط استقلالی ها انجام شده و جا دارد از فتح الله زاده تشکر کنم به خاطر اینکه این کار خوب را انجام داد، اما من گفتم این کار تنهایی انجام نمی شود و باید استقلال و پرسپولیس و فدراسیون با هم کمک کنند تا ان شاءالله این مشکل برطرف شود، من معتقدم شأن مشایخی بالاتر از مسی است و این کار را هم استقلالی ها انجام دادند نه پرسپولیس، من این را قبول دارم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات