سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت طولانی احمد جمشیدیان اضافه کرد: از جمشیدیان گله مند هستم. با توجه به ۲ سال حضورم در سپاهان و شناختی که از وی داشتم انتظار داشتم به ما کمک کند و روی او برنامه ریزی کرده بودیم. جمشیدیان مشکلاتی دارد و انواع و اقسام مصدومیت ها و بیماری ها را در این فصل گرفته است!

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ملوان در جام حذفی، بعد از تسلیت به خانواده جمشیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: شنیدم که حبیب کاشانی دچار سانحه شده و از خدا می خواهم به او که یکی از بزرگان عرصه معرفت فوتبال ایران است، سلامتی بدهد.

وی افزود: بازی ما مقابل ملوان در جام حذفی حساسیت خاص خودش را دارد و برای تیم ما مهم است که بتوانیم با استفاده از آرامش و تمرکز و بهره گیری از فرصت های مان موفق شویم.

سرمربی استقلال با ابراز اطمینان از اینکه تیمش در هفته های آینده شرایط بهتری پیدا کرده و بازی های خوب تری را از خود به نمایش می گذارد، گفت: اگر من گاهی مواقع از استقلال انتقاد می کنم به این دلیل است که در حد و اندازه های خودش بازی نمی کند.

قلعه نویی ادامه داد: استقلال در حدواندازه های لیگ برتر بازی می کند اما من انتظار دارم که استقلال مانند استقلال بازی کند. ملوان هم تیم خوبی است و ما بازی گذشته این تیم مقابل پرسپولیس را آنالیز کردیم.
وی یادآور شد: ملوان در بازی های خارج از خانه بهتر بازی می کند و تیم قابل احترامی است. ملوانی ها یک مربی خوب و بازیکنان جوان جویای نام دارند که اگر به آنها فضا و زمان داده شود از فرصت استفاده می کنند.
سرمربی استقلال تاکید کرد: تیم ما نسبت به هفته های گذشته بهتر شده و برای این بازی بیک زاده و جمشیدیان که همچنان مصدوم هستند را نداریم و ساموئل هم به تیم ما اضافه شده است. امیدوارم با یک بازی خوب و منطقی به مرحله بعدی جام حذفی راه پیدا کنیم.

قلعه نویی درپاسخ در مورد آخرین وضعیت پژمان منتظری و ساموئل تصریح کرد: امیدوارم پژمان در تیم ما ماندنی شود و ساموئل هم شرایط سال گذشته اش را داشته باشد و بتواند به تیم کمک کند. تنها اسم ساموئل به درد ما نمی خورد بلکه او باید همان بازیکن فصل گذشته باشد.

وی تصریح کرد: تلاش ما این است تا منتظری را نگه داریم چرا که با توجه به بازی های حساس پیش رو او از نظر وزنی، فنی و اخلاقی به تیم ما کمک می کند. امیدوارم پژمان منتظری تا انتهای لیگ به تیم ما کمک کند.
سرمربی استقلال در مورد پیشنهادی که از یک تیم چینی به حنیف عمران زاده شده است، تصریح کرد: حنیف می تواند به تیم ملی کمک کند و خوشحالم که به وی پیشنهادی رسیده است که بتواند لژیونر شود. روزی که به استقلال بازگشتم توانایی حنیف را قبول داشتم اما ایرادات فنی داشت که در این فصل برطرف کرده است.

قلعه نویی اضافه کرد: نمی دانم چرا همه سراغ ما می آیند و به بازیکنان استقلال پیشنهاد می دهند. البته از این مسئله خوشحال هستم. در تیم سپاهان نیز که حضور داشتم، برای هادی عقیلی پیشنهاد رسید. در سال هایی که در استقلال بودم لژیونرهای زیادی را تحویل داده ایم. من مربی سنتی هستم اما بازیکنانم استانداردهای بین المللی را دارند.

وی افزود: البته بعید می دانم پیشنهادی برای عمران زاده رسیده باشد و امیدوارم فکسی که به باشگاه رسیده اشتباه نباشد. (با خنده)

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد مصدومیت طولانی احمد جمشیدیان اضافه کرد: از جمشیدیان گله مند هستم. با توجه به ۲ سال حضورم در سپاهان و شناختی که از وی داشتم انتظار داشتم به ما کمک کند و روی او برنامه ریزی کرده بودیم. جمشیدیان مشکلاتی دارد و انواع و اقسام مصدومیت ها و بیماری ها را در این فصل گرفته است!

قلعه نویی در خصوص دیدار پرسپولیس - استقلال که ۲۷ دی ماه برگزار می شود و اینکه پرسپولیس اعلام کرده حاضر نیست در این تاریخ بازیکنانش را در اختیار تیم زیر ۲۲ سال قرار دهد، گفت: خودم دوست دارم دربی با همه نفرات انجام شود تا مردم از بازی لذت ببرند و حرف و حدیثی پیش نیاید اما از سوی دیگر باید قانونمند باشیم.

وی تصریح کرد: باید با علیرضا منصوریان در این زمینه صحبت کرد تا برای دربی همه بازیکنان در اختیار ۲ تیم باشند. منصوریان مربی جوان و باآتیه ای است و شرایط تیم ها را درک می کند. سال گذشته ۲ بازیکن کلیدی ما یعنی هاشمی بیک زاده و خسرو حیدری را در دربی نداشتیم و همانطوری که من می خواهم همه نفراتم را در اختیار داشته باشم علی دایی نیز دوست دارد بازیکنانش در اختیار داشته باشد. اکنون کلمه تعامل به تازگی در فوتبال ما جا افتاده و خوب شده امیدوارم بتوانیم با تعامل این مسئله را حل کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات