تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران در دیدار دوستانه مقابل کره جنوبی به پیروزی رسید.

به گزارش افکارنیوز ، تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران در یک دیدار دوستانه از ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه در ورزشگاه المپیک کیش به مصاف کره جنوبی رفت.

این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ ایران به پایان رسید. شاگردان علیرضا منصوریان در این دیدار شروعی طوفانی داشتند و در دقایق ۷ و ۹ توسط یعقوب کریمی و پیام صادقیان به گل رسیدند. کره جنوبی بعد از این دو گل خیلی زود به خود آمد و توانست در دقیقه ۱۲ توسط لی جونگ هو به گل اول دست پیدا کند.

در نیمه دوم بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و توپ و میدان تا حدودی در اختیار ایران بود.

کره جنوبی طی یک غافلگیری توانست گل دوم را توسط لی جونگ هو به ثمر برساند تا بازی به تساوی برسد. در ادامه ایران سراپا حمله شد و چند موقعیت گل به وجود آورد. ایران با تداوم حمله ها توانست در دقیقه ۹۰ روی کار تکنیکی کاوه رضایی گل سوم را به ثمر برساند تا در این دیدار به پیروزی برسد.

شاگردان منصوریان با این بازی و عملکرد خوب توانستند نویدبخش روزهای خوشی در سال های آتی برای فوتبال ایران باشند.

تیم ملی باز هم توانست با تکیه بر تکنیک و انگیزه بازیکنان خود مقابل کره جنوبی به برتری برسد، کاری که بازیکنان تیم ملی در چند سال اخیر نشان داده اند به خوبی بلد هستند.

در این دیدار ایران با ترکیب علیرضا بیرانوند، محمدرضا خانزاده، محمد امین حاج محمدی، محمد وحید اسماعیل بیگی، شهریار شیروند (۷۷فردین عابدینی) ، مرتضی پور علی گنجی، شهاب کرمی، یعقوب کریمی (۴۹ کاوه رضایی) ، میلاد غریبی (۹۲ سید پیمان میری) ، محسن مسلمان و پیام صادقیان به میدان رفت.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات