عبداللهی: صدور رای قهرمانی به هفته آینده موکول شد

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از صادر شدن رای پرونده محسن قهرمانی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، حسین عبداللهی در خصوص پرونده محسن قهرمانی عنوان کرد: بررسی پرونده آقای قهرمانی مراحل نهایی خود را در کمیته انضباطی طی می کند اما هنوز رایی در این خصوص صادر نشده است.

وی افزود: رسیدن این پرونده به مراحل نهایی به این مفهوم است که مستندات کامل شده و باید در این باره تصمیم نهایی اتخاذ شود. تصمیم گیری نهایی و اعلام رای نیز بعد از چند جلسه آینده اعضای کمیته انضباطی صورت خواهد گرفت و نهایتاً تا اواخر هفته آینده رای پرونده محسن قهرمانی صادر می شود.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اینکه غلامرضا بهروان اعلام کرده پرونده محسن قهرمانی ادله محکمه پسندی ندارد، گفت: هر کسی می تواند اظهارنظر کند و ما نمی توانیم مقابل اظهارنظر دیگران را بگیریم اما همه باید بدانند مرجع تصمیم گیرنده و صادرکننده رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است نه بخشی دیگر.

محمد رویانیان گفته است اگر قهرمانی تبرئه شود فدراسیون و فوتبال پاک زیر سوال می روند. «آیا اظهارنظرهای اینچنینی روی کمیته انضباطی تاثیر می گذارد؟ » ، عبداللهی در پاسخ به این پرسش به تسنیم گفت: در کمیته انضباطی اگر به این نتیجه برسیم که مستندات علیه فردی نیست به گفته ها و مصاحبه ها توجه نمی کنیم. در پرونده قهرمانی هم مانند دیگر پرونده ها مستندات مهم است و اگر مستندات علیه او نباشد تبرئه خواهد شد و اگر هم مستندات وجود داشته باشد حکم را طبق قانون صادر می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات