مربی فرانسوی رئال مادرید اعتراف کرد از میان ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا ستاره پرتغالی تیمش را به هموطن خود ترجیح می دهد.

به گزارش افکارنیوز ، زین الدین زیدان اسطوره فوتبال فرانسه که اکنون به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید فعالیت می کند، شب گذشته (یکشنبه) همراه خانواده اش به مادرید رفت تا تعطیلات کریسمس خود را در اسپانیا سپری کند.

او در بدو ورودش به فرودگاه باراخاس مادرید گفت وگویی با شبکه تلویزیونی کواتروی اسپانیا انجام داد و در آن به اظهارنظر در خصوص ۳ نامزد نهایی کسب توپ طلای فیفا در سال ۲۰۱۳ پرداخت.

زیدان در پاسخ به این سوال که فکر می کند از میان لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی کهکشانی ها و فرانک ریبری، هافبک فرانسوی بایرن مونیخ، کدام یک برنده توپ طلا خواهد شد، گفت: امیدوارم این کریستیانو رونالدو باشد که این جایزه را کسب می کند.

موضوع تمدید قرارداد ژابی آلونسو، هافبک دفاعی اسپانیایی رئال مادرید با کهکشانی ها، موضوعی که این روزها شایعات فراوانی پیرامون آن مطرح شده است، سوژه دیگری بود که خبرنگار شبکه کواترو نظر زیدان را در مورد آن پرسید.

کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه تصریح کرد: ما (اعضای کادر فنی تیم) نمی دانیم که چه اتفاقی برای او در حال رخ دادن است. برای ما فعلاً این اهمیت دارد که تیم روند اخیر خود را حفظ کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات