اصفهانیان؛

رییس کمیته داوران گفت: «چیدمان داوری وظیفه ذاتی کمیته داوران است. »

به گزارش افکارنیوز ، تغییرات در دپارتمان داوری و برنامه های آینده این کمیته و شایعاتی که در این باره شنیده می شود بهانه ای شد تا فریدون اصفهانیان گفتگویی را انجام دهد که به این شرح است:

* چطور شد تغییراتی را در دپارتمان انجام دادید؟

- از چند وقت پیش به دنبال فرصتی بودیم تا با برگزاری نشستی ویژه با حضور مسوولان این تغییرات را انجام دهیم که انجام شد.

* برخی اشاره دارند که اختلافات شما با حسین عسگری باعث بروز این تغییرات شد؟

- قبول دارم یکسری اختلافات بین کمیته ودپارتمان ایجاد شد که نباید رخ می داد. با این حال از این به بعد دنبالش هستیم تا با کنار زدن این حاشیه ها و اختلافات از افراد تاثیرگذار در داوری ها استفاده کنیم.

* با این حال آیا شایعه وجود اختلافات بین شما و حسین عسگری حقیقت دارد؟

- بارها اعلام کرده ام که من با حسین عسگری دوستم و با یکدیگر رفت و آمد خانوادگی داریم. هنوز هم همین طور است و هیچ کدام این شایعات حقیقت ندارد.

* حتما خبر دارید که محمدعلی فروغی هم پس از انتخاب برای حضور در دپارتمان انصراف داده و اعلام کرده نمی تواند بیاید؟

- آقای فروغی اعلام کرده که راهش دور است و نمی تواند به این کار برسد. او انسان خوبی است و زحمت زیادی برای داوری کشیده است. به هرحال ایشان هم مشکلات خاص خودشان را دارند.

* یک بحث دیگر درباره چیدمان داوری هاست، کمیته این چیدمان را انجام می دهد یا دپارتمان؟

- نمی دانم این بحث چرا دایما در حال تکرار است. بارها گفته ام چیدمان داوری وظیفه ذاتی کمیته است که هنوز هم کمیته این کار را انجام می دهد.

* دپارتمان چه کاره است؟

- دپارتمان کارهایی مانند آنالیز عملکرد داوران در بازی ها را برعهده دارد.

* تکلیف پرونده های سعید مظفری زاده و محسن قهرمانی به کجا رسید؟

- در این باره تاکید می کنم که هم به مظفری زاده و هم به قهرمانی اجازه داده ایم که از حق و حقوق شان دفاع کنند. ما این اجازه را داده ایم تا فردا نگویند که کمیته این دو داور را از حرف زدن درباره حق و حقوق خود محروم کرده است.

* اما پرونده قهرمانی فرسایشی شده و این طور که به نظر می رسد پرونده مظفری زاده هم به همین سرنوشت دچار خواهد شد؟

- درباره مظفری زاده فکر نمی کنم روند کار فرسایشی شود. درباره پرونده قهرمانی هم چون روند رسیدگی به آن طولانی شد هزینه ها بیشتر شده و پای عده دیگری هم به ماجرا باز شد. ماجرایی که خود ما بارها درخواست کردیم سریعا به آن رسیدگی شود.

* به نظرتان رای پرونده قهرمانی چه زمانی صادر می شود؟

- من فقط یک صحبت در این باره دارم. آقای صالحی با حضور در برنامه ۹۰ و شنیدن حرف های علی دایی بلافاصله رای او را صادر کرده که تا این جای کار به ما ربطی ندارد و مثال زدم. درخواست ما این است که کمیته انضباطی هرچه زودتر رای خود را صادر کند. آنها اعلام کرده بودند ۱۵ روزه رای می دهند اما خبری نشده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات