مالک سرشناس یک صرافی در تهران مدعی است پرسپولیسی ها با سرمایه زندگی فرزند او با مالدینی در تهران پز دادند و عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش افکارنیوز ، یک ماه پس از بازی پرسپولیس و پیشکسوتان میلان همچنان این بازی حاشیه هایی دارد. این بار ابراهیم درویشی معاون سابق بانک مرکزی شاکی باشگاه پرسپولیس است. او می گوید سعید شیرینی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به بهانه آبروی ملی، از پسر او بیش از ۱۱۵ میلیون تومان دلار و یورو خریده تا خرج میلانی ها شود اما حالا که آنها رفتند خبری از بازگشت این پول ها نیست.

ابراهیم درویشی در این باره می گوید: «راستش نمی دانم چه بگویم. پسر من یک صرافی نوع اول دارد که سرمایه اولیه آن ۲۰۰ میلیون تومان است. آقای شیرینی همزمان با حضور میلانی ها در تهران به ما گفت نیاز فوری به دلار دارند. آقای رویانیان هم از بچه های جنگ هستند. از همرزمان برادران شهید من. پسرم هم به حرمت شرایط ویژه پرسپولیس پذیرفت تا ۳۶ هزار دلار و چندهزار یورو به آقایان بدهد تا مشکل حضور این میلانی ها در تهران حل شود. آنها هم چک هایی به ما دادند و رفتند با آقای مالدینی و دوستان شان در تهران عکس یادگاری گرفتند. »

وی ادامه داد: «حالا اما چک های ما برگشت خورده و هرچه به آقای شیرینی می گوییم پول های ما را بدهید، می گوید وزارت ورزش پولی به ما نداده است؟ این وسط گناه ما چیست؟ این رقم یعنی نیمی از سپرده صرافی ما که یکجا از دست مان رفته است. یعنی ما گناه کردیم که در شرایط سخت دست این اساتید را گرفتیم؟ »

او در حالی از پرسپولیسی ها و چک های برگشتی شان که با امضای سعید شیرینی صادر شده بودند گلایه دارد که واکنش سرپرست پرسپولیس در این باره جالب است. او در این باره می گوید: «چک؟ دلار؟ برای بازیکنان میلان؟ من اصلا در جریان نیستم. من چک کشیدم؟ نه بابا اصلا… »

البته این اولین بار نیست که چک های امضادار سعید شیرینی جنجالی می شود. پیش تر علی کریمی و جواد کاظمیان درباره چک های شیرینی مصاحبه های آتشین انجام داده بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات