محمد نوری:

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «همه می گویند ما زیرمجموعه وزارت ورزش و دولت هستیم اما من مانده ام نقش وزارت ورزش برای کمک به ما چیست؟ »

به گزارش افکارنیوز ، محمد نوری در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: «خوشبختانه با توجه به شرایط خوبی که پس از برد مقابل ملوان داریم به بازی ۶ امتیازی با نفت فکر می کنیم که باید این بازی را به هر نحو که شده با پیروزی پشت سر بگذاریم تا با خیال راحت به صدر جدول تکیه بزنیم. »

وی افزود: «نفت تیمی بسیار خوب و منسجم است و از روی شانس تا الان تعقیب کننده ما نبوده، کار ما بسیار سخت است و باید چند برابر بازی های گذشته زحمت و تلاش کنیم تا از کورس رقابت ها عقب نمانیم. »

نوری درباره مشکلات پرسپولیس گفت: «صدایمان در نمی آید، اما مشکلات زیادی مانند مشکلات مالی داریم و امیدوارم هرچه سریع تر فکری به حال این موضوع شود. فقط رویانیان نمی تواند به تنهایی تمام این مسائل را حل کند و باید کسان دیگر وارد عمل شوند. »

وی افزود: «همه به ما می گویند که ما زیر نظر وزارت ورزش و دولت هستیم، اما من مانده ام نقش وزارت ورزش در پرسپولیس چیست؟ و کی می خواهد به ما کمک کند. اگر قرار است به ما کمک کند آیا الان موقع اش نیست؟ پس کی باید این اتفاق بیافتد. بازیکنان ما ۲۰ الی ۲۵ درصد پول گرفته اند و به احترام پرسپولیس خم به ابرو نیاورده اند. پس وزارت ورزش کی می خواهد به داد پرسپولیس برسد؟ »

کاپیتان سرخپوشان خاطرنشان کرد: «به نظرم الان باید مانند کمک به تیم های دیگر که از هر طریقی انجام می شود به پرسپولیس کمک شود، این درست نیست که ما حرف نمی زنیم، سر ما کلاه می رود. واقعا همه بازیکنان دندان روی جگر گذاشته اند و سعی کرده اند با نداشتن ها بسازند و الان می بینید بهترین نتایج چند فصل اخیر را گرفتیم.

من امیدوارم که کمک هایی که به تیم های دیگر حالا یا آبی، یا تیم های دیگر می شود به ما نیز انجام شود. به نظرم شهرداری می تواند الان به پرسپولیس کمک کند بالاخره ما هم تیم تهرانی هستیم و گناه نکردیم که تا الان خویشتن دار و سکوت کرده ایم. خدا می داند ما به احترام دایی، پیراهن بزرگ پرسپولیس و هوادارانش با همه چیز ساخته ایم اما امیدواریم که مشکلات مان حل شود تا بتوانیم راحت تر به هدف مان برسیم. این چیز زیادی نیست. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات