قهرمانی:

داور جنجالی ۲۴ ساعت پیش از اعلام حکمش گفت: «امیدوارم حکم را طوری بدهند که بتوانم برگردم. »

به گزارش افکارنیوز ، محسن قهرمانی پس از مدت ها سکوت دیروز لب به سخن گشود و در خصوص اتفاقات یکی، دو ماه اخیر با خبرنگار ما درد و دل کرد. قهرمانی گفت این دوران سخت ترین دوران زندگی حرفه ای اش بوده که اصلا دوست نداشته حتی در ذهنش به عقب برگردد و اتفاقات آن روزها را دوباره مرور کند. اگر دوست دارید با نقطه نظرات قهرمانی در آستانه اعلام رأی کمیته انضباطی بیشتر آشنا شوید خواندن این مصاحبه الزامیست!

* آقای قهرمانی در این مدت به شما چطور گذشت؟

- باور کنید سخت ترین دوران زندگی حرفه ای ام بود چون در شرایطی که در مظان اتهام قرار داشتم نباید لام تا کام حرف می زدم تا به حواشی ایجاد شده ناخواسته دامن نزنم. اما خب هنوز زنده و امیدوارم.

* فکر کنم صحبت با رسانه ها یک طرف بود و گفتگو با هواداران پرسپولیس و علاقه مندان فوتبال در کوچه و خیابان هم یک طرفدار؟

- باور نمی کنید در طول این مدت تنها یکی، دو برخورد نامناسب از هواداران پرسپولیس دیدم در صورتی که بسیاری از پرسپولیسی ها در مواجهه با من از حرف های بدون سند و مدرک سرخپوشان ابراز نارضایتی می کردند و این موضوع را یادآور می شدند که در حق من ظلم شده است.

* واقعا بر این باوری که در حق شما ظلم شده است؟

- بله. از ته دل می گویم در حق من ظلم شد. در این ماجرا واقعا مظلوم واقع شدم. بسیاری از داوران اروپایی در یک دیدار چند صحنه پی در پی را اشتباه سوت می زنند ولی هیچ کس به خودش اجازه نمی دهد با این همه اشتباه تأثیرگذار داور بازی را به تبانی یا رشوه گرفتن محکوم کند اما در عوض ما در کشورمان اتفاقاتی رخ می دهد که در دنیا سابقه ندارد اصلا ولش کن دوست ندارم اتفاقات آن بازی کذایی را دوباره مرور کنم. باور کن حاضرم همه چیز زندگی ام را بدهم و دوباره شاهد چنین اتهاماتی نباشم، اتهاماتی که بنده را در موضع انفعالی قرار داد و حق پاسخگویی هم نداشتم.

* اما ظاهرا این بار رأی به نفع شما صادر شده؟

- به خدا از ماهیت رأی اطلاع ندارم و نمی دانم رأی به نفع چه کسی صادر شده؟ !

* شما فرض کنید رأی به نفع شما صادر شده؟

- چرا چنین فرضی بکنم.

* می خواهیم بدانیم این فیزیوتراپی ها کی تمام می شود و دوباره آماده قضاوت در رقابت های لیگ برتر می شوی؟

- هنوز هیچ چیزی معلوم نیست ولی امیدوارم رأی صادره به گونه ای باشد که انگیزه ام را برای بازگشت به میدان و اثبات خیلی چیزها چند برابر کند.

* در این جریانات از کسی دلگیر نیستی؟

- نه چرا دلگیر باشم. من اعتقاد دارم مجازات عمل در سرای باقی است اما مکافات عمل در همین دنیاست. پس هر کسی در حق دیگران اجحاف کند به مکافات عملش گرفتار خواهد شد.

* ببخشید در لابه لای فیزیوتراپی وقت شما را گرفتیم اگر حرف خاصی برای گفتن دارید بفرمایید؟

- نه فقط دوست دارم از کسانی تشکر کنم که در این مدت با برخورد منطقی و به دور از احساس به من روحیه دادند و امیدوار شدم که در این فوتبال هنوز عدالت نمرده است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات