ممنوعیت حضور نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر در انتخابات

معاون قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد انتخابات فدراسیون های کشتی و تکواندو طبق آخرین مصوبات سازمان بازرسی کل کشور برگزار می شود.

به گزارش افکارنیوز ، نصرالله سجادی، درباره برگزاری مجمع انتخاباتی این دو فدراسیون گفت: «انتخابات فدراسیون کشتی و تکواندو طبق برنامه از پیش اعلام شده و بر اساس قوانین و مقررات انتخاباتی برگزار می شود. »

سجادی در پاسخ به اینکه آیا کسانی که از نظر سازمان بازرسی کل کشور برای حضور در انتخابات با منع قانونی مواجه هستند، می توانند در این انتخابات شرکت کنند، توضیح داد: «تا زمانی که سازمان بازرسی کل کشور مصوبه جدیدی ابلاغ نکند، مبنای تصمیم گیری های ما مصوبات قبلی است و بر اساس این مصوبات و طبق قانون مشخص شده که چه کسانی می توانند نامزد انتخاباتی فدراسیون ها باشند. »

سجادی در بخش دیگری از صحبت هایش از پیگیری های جلسات منظم با فدراسیون های ورزشی خبر داد و گفت: «محور این نشست ها عملیاتی شدن برنامه های آماده سازی تیم های ورزشی برای شرکت در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است. اصرار داریم برنامه ها با دقت لازم تا پایان سال پیگیری شود و به نتایجی که از این جلسات می خواهیم، برسیم. »

 بر این اساس هادی ساعی و عباس جدیدی، کاندیداهای فدراسیو نهای تکواندو و کشتی که عضو شورای اسلامی شهر تهران هستند، نمی توانند در انتخابات شرکت کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات