در کنار فعالان اقتصادی – سیاسی، بازیکنان، کادرفنی و حتی مدیران راه آهن از پیگیرترین های اخبار مربوط به بابک زنجانی اند.

به گزارش افکارنیوز ، خبر بازداشت بابک زنجانی میلیاردر معروف ایران و مالک باشگاه راه آهن پربازدیدترین و پربیننده ترین عنوان خبری ۲۴ ساعته ایران بوده است.

زنجانی که روز گذشته پس از ماه ها کش مکش بر سر پول های حاصل از فروش نفت ایران بازداشت شده است. موجی از ناامنی ذهنی را در باشگاه راه آهن (سورینت) ایجاد کرده است.

زنجانی که ۲ سال پیش و در زمان حضور علی دایی در باشگاه راه آهن اقدام به خریداری این مجموعه کرده است، تحت لوای برند سورینت اقدام به باشگاه داری کرده. آنها فصل گذشته با علی دایی شرایط خوبی در جدول داشتند اما امسال چنین نیست.

نکته جالب درباره زنجانی این است که او بعد از حضور در راه آهن ماه ها پشت پرده بود و کسی از هویت او با خبر نبود. با این حال از ابتدای زمانی که زنجانی به عنوان یک میلیاردر و عامل فروش نفت ایران در بازار جهانی از پرده بیرون آمد، موضوع مالکیت باشگاه راه آهن نیز در این بسته خبری منتشر شد.
آنها قصد داشتند امسال را هم با علی دایی پیش ببرند اما دایی مورد درخواست باشگاه پرسپولیس قرار گرفت و زنجانی هم در توافقی زمینه ساز بازگشت وی به پرسپولیس شد. او که با علی دایی عکس معروفی در حال بازی تخت نرد دارد، بعدها در مناسبت های مختلف به حمایت از دایی پرداخت و گفت همه باشگاه راه آهن را به یک موی دایی نمی دهد؛ که این جمله در هنگامه دعوای دایی و باشگاه راه آهن موضع گیری بسیار مهمی بود.

راه آهن امسال با منصور ابراهیم زاده کار خود را به قصد آسیایی شدن آغاز کرده اما با نتایج عجیب حالا برای فرار از سقوط می جنگد. آنها که یک سال مالی خیلی خوب را برای خود متصور بوده اند حالا مدت هاست که در انتظار تزریق پیش پرداخت های وعده داده شده هستند که مدت ها از آن خبری نیست.
بازیکنان راه آهن از ابتدای نیم فصل هر روز امروز و فردا شنیده اند و حالا با بازداشت زنجانی این احتمال وجود دارد که این دوره بی پولی بیش از این ها طول بکشد…

در هر حال در کنار فعالان اقتصادی – سیاسی، بازیکنان، کادرفنی و حتی مدیران راه آهن از پیگیرترین های اخبار مربوط به بابک زنجانی اند. اگر بازداشت او بیشتر از این ها طول بکشد بد به حال راه آهنی ها…

از سوی دیگر این خبر محمد رویانیان را نیز حسابی ناراحت و شوکه کرد، چون او حساب ویژه ای بر روی زنجانی باز کرده بود و قصد داشت تا با قانع کردن وزیر ورزش مرد میلیاردر را به عضویت هیئت مدیره درآورد تا مشکلات مالی باشگاهش را کاملا مرتفع کند.

اما بازداشت پولدارترین ایرانی دنیا توسط قوه قضاییه نقشه های سردار را نقش بر آب کرد تا او ناچار شود باز هم دست به دامن حسین هدایتی شود، مردی که رفاقت و قرابت زیادی با علی پروین دارد و این اصلا باب میل سردار سرخپوش نیست.

اگر چه زنجانی رقمی میلیاردی از پول های فروش نفت را در حساب خود دارد و قاعدتا بازداشت او جنبه مذاکره ای نیز دارد…
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات