معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: مشکل ما با ساعی برای شرکت نکردن او در انتخابات شخصی نیست، بلکه احترام به قانون است.

به گزارش افکارنیوز ، نصرالله سجادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو درباره عدم حضور ساعی در این انتخابات گفت: بنا به درخواست او که یکی از مدال آوران المپیکی برای ایران است برگزاری مجمع را ۱۰ روز به تاخیر انداختیم.

وی ضمن قرائت نامه اداره بازرسی کل کشور در مورد حضور ساعی در انتخابات گفت: طبق دستور اعلام شده از سازمان بازرسی که نهاد رسمی بازرسی در کشور محسوب می شود افرادی که در شورای شهر مشغول هستند نمی توانند در هیئت رئیسه یا انتخابات ریاست فدراسیون ها حضور داشته باشند.

معاون ورزشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این مشکل تاکید کرد: مسئله ما با هادی ساعی شخصی نیست بلکه تنها می خواهیم به قانون احترام بگذاریم.

سجادی اظهار داشت: هیچ منعی برای حضور ساعی در مجمع انتخاباتی امروز وجود نداشت و ما برای حل مشکل او با نماینده سازمان بازرسی کشور جلسه داشتیم و حتی به خاطر کمک به او گفتیم به صورت کتبی به ما اعلام کند اگر در انتخابات فدراسیون تکواندو رای آورد از شورای شهر استعفا دهد اما ساعی این کار را انجام نداد. اکنون هم ساعی می تواند این کار را انجام دهد و در انتخابات شرکت کند.

پس از این موضوع زمانی که خبرنگار تسنیم این موضوع را به هادی ساعی انتقال داد او در پاسخ گفت: الان این حرف را می زنند؟ الان که همه چیز را بهم ریخته اند این موضوع را اعلام کرده اند؟
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات