نیکبخت میرود؟

علیرضا نیکبخت واحدی هنوز پاسخ روشنی به این دعوت همبازی قدیمی اش نداده اما اگر در آینده ای نزدیک بازیکن چپ پای استقلال را در تیم لس آنجلس بلوز دیدید، چندان تعجب نکنید. مهرشاد مومنی و محمد محمدی سابقه بازی در این تیم را دارند و در صورت کوچ نیکبخت به آمریکا با او همبازی خواهند شد!

گروه ورزشی - علیرضا نیکبخت واحدی یکی از خریدهای عجیب استقلال در این فصل بود و کیفیت پایین او سبب شده همیشه شایعاتی درباره جدایی او از استقلال وجود داشته باشد. با وجود آنکه نیکبخت گاه و بیگاه به میدان می رود اما امیر قلعه نویی چندان اعتقادی به این ستاره افول کرده نداشته و معمولا از روی نیمکت یا پای تلویزیون بازی تیمش را به تماشا نشسته است.

به گزارش افکارنیوز ؛ جالب اینجاست حتی مصدومیت گاه و بی گاه هاشم بیگ زاده هم باعث نمی شود تا سرمربی استقلال به نیکبخت اعتماد کند و معمولا پژمان نوری را به چپ پای سابق تیم ملی ترجیح می دهد. در همین ارتباط شنیدیم داریوش یزدانی، سرمربی ایرانی تیم لس آنجلس بلوز از علیرضا نیکبخت واحدی دعوت کرده تا با سفر به ینگه دنیا، اواخر دوران فوتبال خود را در این تیم آمریکایی توپ بزند.

البته علیرضا نیکبخت واحدی هنوز پاسخ روشنی به این دعوت همبازی قدیمی اش نداده اما اگر در آینده ای نزدیک بازیکن چپ پای استقلال را در تیم لس آنجلس بلوز دیدید، چندان تعجب نکنید. مهرشاد مومنی و محمد محمدی سابقه بازی در این تیم را دارند و در صورت کوچ نیکبخت به آمریکا با او همبازی خواهند شد!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات