هاشم بیک زاده در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور یافت.

به گزارش افکارنیوز ، تمرین امروز آبی پوشان از ساعت ۱۵ در کمپ زنده یاد حجازی آغاز شد.

* امیر قلعه نویی به مدت ۵ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و سپس تمرین آغاز شد.

* نیمی از زمین با کاور پوشیده شده بود تا سرما و بارش برف به چمن کمپ استقلال آسیب نرساند. بازیکنان استقلال ابتدا در نیم دیگری از زمین شروع به دویدن، گرم کردن و کارهای کششی کردند.

* بازیکنان پس از دویدن و گرم کردن کارهای سرعتی انجام دادند و با استارت های کوتاه، خود را برای تمرینات تاکتیکی آماده کردند، پس از آن کادر فنی بازیکنان را به ۲ گروه تقسیم کرد و آبی پوشان به بازی آقاوسط پرداختند.

* در تمرین آقاوسط کری خوانی و شوخی زیادی بین بازیکنان دیده می شد، بخصوص بازیکنان ملی پوش استقلال از جمله نکونام و تیموریان که این تمرین را خیلی جدی گرفته بودند!

* یکی از بازیکنان استقلال حین تمرین آقاوسط با مصدومیت کوچکی روبرو شد که بازیکنان استقلال به شوخی، مدد جباری تدارکات این تیم را فراخواندند و خطاب به او گفتند: دکتر جباری به وضعیت مصدومان رسیدگی کن.

* بازیکنان پس از بازی آقاوسط به ۲ گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند و در ۴ دروازه کوچک به فوتبال درون تیمی پرداختند.

* در فوتبال درون تیمی بازیکنان استقلال اعتراض زیادی به داوری داشتند. کادر فنی نیز در حین این تمرین به بازیکنان تذکر می داد.

* مهدی رحمتی و حنیف عمران زاده در تمرین امروز غایب بودند. این دو با اجازه کادر فنی به مشهد رفتند. مجید غلام نژاد نیز در تمرین امروز حضور نداشت.

* حسینی دروازه بان دوم استقلال در غیاب رحمتی تنها دروازه بان حاضر در تمرین بود و حمید بابازاده با او تمرینات اختصاصی انجام می داد. همچنین یک دروازه بان تستی در تمرین امروز حضور داشت و جای رحمتی را پر کرد.

* هاشم بیک زاده پس از مدتی دوری به دلیل مصدومیت امروز در تمرین این تیم حضور داشت.

* بوبکر کبه و احمد جمشیدیان که مصدوم هستند در تمرین امروز حضور نداشتند.

* با اینکه پژمان منتظری در قطر حضور دارد و در تست پزشکی باشگاه ام صلال قطر شرکت کرده در تمرین استقلال گفته می شد او به قطر نرفته است.

* ستار همدانی و سیروس دین محمدی از اعضای کادر فنی استقلال امروز با لباس شخصی در کنار زمین حضور داشتند.

* حدود ۵۰ هوادار از تمرین امروز استقلال دیدن کردند، همچنین یک هوادار معلول در کنار زمین چمن حضور داشت و با بازیکنان و کادر فنی این عکس یادگاری گرفت.

* تمرینات گروهی استقلال تا ساعت ۱۶: ۲۰ ادامه داشت، سپس بازیکنان امید این تیم به همراه خسرو حیدری، آندو تیموریان و جی لوید ساموئل از جمع بازیکنان جدا شدند و پس از سرد کردن تمرنیات خود را پایان دادند.

* بخش پایانی تمرین شوت زنی از پشت مانع بود که بازیکنان استقلال در این تمرین به سمت دروازه شوت می زدند. در این تمرین بازیکنانی چون نکونام و قاضی موفق تر از بازیکنان دیگر بودند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات