هافبک تیم پرسپولیس گفت: «بزرگترین آرزویم این است در جام جهانی همراه تیم ملی باشم. »

به گزارش افکارنیوز ، پیام صادقیان درباره محرومیتش از حضور در بازی با نفت عنوان کرد: «از اینکه این بازی را از دست دادم خیلی ناراحتم ولی پرسپولیس متکی به یک بازیکن نیست و اطمینان دارم بازیکنان دیگر جای خالی من را پر خواهند کرد. من عضو کوچکی از پرسپولیس هستم و نتایج خوبی که گرفتیم به دلیل زحمات همه بازیکنان بوده است. »

وی ادامه داد: پرسپولیس در وضعیت خوبی به سر می برد. ما ۱۲ امتیاز از ۴ بازی اخیر کسب کردیم و برای بازی با نفت هم به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. نفت تیم بسیار خوبی است که جایگاهش در جدول این مساله را نشان می دهد. به طور حتم مسابقه دشواری با نفت در پیش خواهیم داشت. امیدوارم پرسپولیس برنده این مسابقه ۶ امتیازی باشد. »

هافبک تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران درباره اینکه او و محسن مسلمان از فهرست این تیم کنار رفتند اما سه بازیکن از تیم نفت دعوت شدند گفت: «من در این باره نظر خاصی ندارم. این تصمیم کادر فنی تیم زیر ۲۲ سال بوده است. بهتر است خودشان در این باره توضیح بدهند. »

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است در جام جهانی همراه تیم ملی باشد اظهار داشت: «بزرگترین آرزویم این است در جام جهانی همراه تیم ملی باشم. اگر خدا بخواهد دوست دارم در برزیل بازی کنم و در غیر این صورت برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم تیم ملی شگفتی ساز تیم جام جهانی ۲۰۱۴ باشد. »

صادقیان درباره اینکه آیا جواد نکونام در عدم دعوت او به تیم ملی نقشی داشته است یا نه گفت: «من در این باره هیچ نظری ندارم و این بحث به گذشته برمی گردد. »

وی درباره پیشنهاد باشگاه بورسیادورتموند به خود اظهار داشت: «من تا به امروز در این باره با کسی صحبتی نکرده ام و در آخر فصل مدیربرنامه هایم همه چیز را مشخص می کند. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات