هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: از حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی خوشحالیم اما با احترام به آنها استقلال قهرمان لیگ می شود.

به گزارش افکارنیوز ، سیاوش اکبرپور در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با راه آهن صحبت هایی را انجام داده که در زیر می خوانید.

سوال: با این همه مصدوم و محرومی که دارید به نظر کار سختی دارید.

شرایط استقلال بد نیست خوشبختانه طی هفته های گذشته پیروزی های خوبی بدست آوردیم و در جام حذفی هم ملوان را شکست دادیم که این موضوع برایمان از لحاظ روحی خیلی خوب بود. همانطور که شما گفتید در این بازی غایبان زیادی داریم و می دانیم که کار سخت است.

سوال: بازی را چطور می بینی؟

بازی بسیار سختی داریم چون راه آهن شرایط خوبی ندارد، معمولا تیم ها جلوی استقلال و پرسپولیس خیلی با انگیزه وخوب کار می کنند و ما هم در کورس قهرمانی هستیم و باید حتما برنده از زمین خارج شویم. درست است که یکی دو هفته است که خوب نتیجه گرفته ایم ولی با این انگیزه با زمین می رویم که به استقلال مدنظر کادر فنی برسیم.

سوال: پژمان منتظری هم که از استقلال جدا شد. فکر نمی کنی کارتان سخت است؟

منتظری یک تصمیم شخصی گرفت. پژمان یکی از بازیکنان خوب و تاثیر گذار استقلال بود که در تیم ما جا افتاده بود. امیدوارم او در تیم جدیدش موفق باشد و قطعا کادر فنی برنامه ای برای پیدا کردن جای خالی او خواهد داشت.

سوال: این روزها رقابت بین استقلال و پرسپولیس جدی شده و رقیب دیرینه شما هم خوب نتیجه می گیرد.

من هم همین موضوع را قبول دارم و اگر استقلال وپرسپولیس خوب نتیجه می گیرند و مدعی هستند، باعث بالا رفتن کیفیت سطح لیگ می شود.

سوال: به نظر می رسد جنگ قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس باشد و دربی تعیین کننده آن مسابقه است.

ما خوشحالیم که پرسپولیس بعد از سال ها در کورس قهرمانی قرار گرفت و همانطور که اشاره کردم این مسئله برای ما قابل قبول است ولی با احترام به پرسپولیس، استقلال قهرمان لیگ خواهد شد.

سوال: چطور اینقدر مطمئن حرف می زنی؟

بازی های پرسپولیس نسبت به استقلال سخت تر است و ما فقط ۳ بار باید از خانه خارج شویم از طرف دیگر حریفمان باید بیشتر بازی هایش را در بیرون از خانه بازی کند که با توجه به انگیزه رقبا مقابل استقلال و پرسپولیس، کار برای رقیب ما آسان نیست و آنها راه زیادی تا قهرمانی دارند.

سوال: دربی را چطور می بینی، فکر می کنی این بازی برنده داشته باشد؟

زود است از الان بخواهیم در مورد دربی صحبت کنیم، ما دو هفته سخت و سنگین را باید پشت سر بگذاریم و به همین دلیل باید تمرکزمان در دیدار با آینده باشد، ولی من امیدوار هستم از بازی با راه آهن و استقلال خوزستان ۶ امتیاز بگیریم که این موضوع می تواند باعث افزایش روحیه ما در آستانه دربی باشد.

سوال: وضعیت خودت چگونه است، امسال بیشتر در خط هافبک بازی کردی؟

من شرایط خوبی دارم، هرچند به قول شما امسال بیشتر در خط هافبک بازی کردم. شرایط تیم ما به گونه ای است که واقعا بازیکنان از لحاظ فنی، فاصله زیادی با یکدیگر ندارند، به همین دلیل است که کار برای همه بازیکنان سخت شده، من هم تلاش می کنم تا آنجا که از دستم بربیاید، تلاشم را انجام دهم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات