سرمربی استقلال می گوید شاید باشگاه استقلال در طول فصل پولی را به پژمان منتظری داده داشته باشد اما این رقم به طور حتم ۹۰۰ میلیون تومان نبوده است چرا که این باشگاه چنین توان مالی ندارد.

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه آهن از هفته بیست ویکم ضمن آرزوی سلامتی برای پرویز زاهدی پیشکسوت عرصه خبر گفت: بازی سختی را پیش رو داریم. جایگاه واقعی راه آهن در اینجا نیست. آنها از مربی و بازیکنان خوبی برخوردارند. ما آنها را آنالیز کرده ایم و بازی سخت و مشکلی را پیش رو داریم.

وی با انتقاد از برگزاری این دیدار در ورزشگاه تختی گفت: برای من جای تعجب است که این دیدار چرا در تختی برگزار می شود. میزبانی، شرایط و امکانات خاصی را می طلبد. این کار خوبی نبوده که سازمان لیگ بازی را در آنجا برگزار می کند. هر دو تیم از بازی در آنجا ضرر می کنند. هیچ کس در آنجا به دنبال ارائه فوتبال نیست. باید بببینیم به دنبال حل صورت مساله هستیم یا دنبال پاک کردن مساله. بازی کردن در آنجا پاک کردن صورت مساله است. من پیش از بازی با سایپا از میزبانی و استادیوم آنها تشکر کردم. آنجا هم که رفتیم زمین و جو استادیوم بسیار خوب بود و به آن می گویند میزبانی. مسوولان سازمان لیگ خودشان بروند و ببیند آیا تختی شرایط بازی را دارد؟ این مسائل به ما فوتبال ما کمکی نمی کند. نمی دانم راه آهنی ها موافق بازی در تختی بوده اند یا نه، اما فردا باید بزنیم زیر توپ و حریفمان هم همین کار را باید بکند. چون زمین خوب نیست و کیفیت لازم را ندارد.

او در پاسخ به این سوال که شائبه هایی ایجاد شده مبنی بر دریافت ۹۰۰ میلیون تومان از سوی باشگاه استقلال توسط منتظری و اینکه چقدر این مساله صحت دارد، اظهار کرد: من در مدتی که مربیگری کرده ام، هیچ گاه در مسائل مالی بازیکنان و همکارانم دخالت نکرده ام. مدیران عامل تیم هایی که در آنها کار کرده ام می توانند در این باره شهادت دهند. من در تیم هایی که بودم، در ابتدای فصل برای هر پستی که بازیکن لازم داشته ایم، سه بازیکن معرفی می کردم. آقایان قریب، ساکت، فتح الله زاده و سایرین می توانند شهادت دهند که من در مسائل مالی دخالت نداشته ام، بحث دوم هم اینکه من ریز قرارداد هیچ بازیکنی را نمی دانم. نه ریز قرارداد باصفا را می دانم و نه رحمتی، حیدری و دیگران. اما درباره صحبتی که درباره منتظری مطرح کردید، بی اطلاع هستم. ابتدای فصل امیری به من گفت منتظری هیچ پولی از استقلال نگرفته است و یقین دارم درست گفته است. البته شاید در طول فصل مبلغی به او تزریق شده باشد اما یقین دارم استقلال آنقدر پول نداشته که ۹۰۰ میلیون به این بازیکن بدهد. اینکه یک ساختمان در حدود قیمتی ۲۰۰ میلیون داده شده را خبر دارم شاید هم قول هایی داده اند که این هم به مدیریت فتح الله زاده بستگی دارد که جوری بازیکنان را با بی پولی مدیریت می کند که البته این یک هنر است. همانطور که گفتم شاید قول هایی به منتظری داده اند اما یقین دارم ۹۰۰ میلیون پول به به این بازیکن داده نشده چرا که مطمئنم نه استقلال این پول را دارد و نه فتح الله زاده.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که فردا تیمش با چند بازیکن به مصاف راه آهن می رود، بیان کرد: ما امروز با ۱۳ بازیکن تمرین کردیم. غلام نژاد، کبه، جمشیدیان، قاضی، عمران زاده و احتمالا اولادی را برای بازی فردا نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با ۲۰ درصد پول قرارداد منتظری که قرار است به استقلال از سوی باشگاه قطری داده شود، مشکل باشگاهش حل می شود، عنوان کرد: قدیم ها مربی اینجا بوده که برای فروش بازیکن درصد می گرفته است. زمان من و آقای قریب یک و نیم میلیون دلار بازیکن فروختیم اما یک سنت نگرفتم. این مسائل به فتح الله زاده و معاونانش ارتباط دارد. ایشان در این کار تبحر دارد و سال ها بازیکن فروخته و لژیونر فرستاده است. اینکه قرارداد منتظری را چگونه بستند من اطلاع ندارم. من از خیلی از دوستانم پول دستی قرض گرفتم و ان شاءالله از شرمندگی آنها در بیایم چراکه به آنها هنوز پولشان را نداده ام. باقی مسائل را فتح الله زاده می داند و می دانم کارش را بلد است.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش برابر ملوان بازی متفاوت نسبت به گذشته ارائه کرد، گفت: البته اینکه من می گفتم از استقلال راضی نیستم، به خاطر استقلال بود وگرنه از لحاظ کیفیت بازی نسبت به لیگ برتر، ما بسیار با کیفیت بازی می کردیم اما توقعی که از استقلال داشتیم بالاتر است. ما بارها فیلم بازی هایمان را می بینیم. من از ساعت یک در کمپ استقلال هستم و فیلم بازی هایمان را چندین بار نگاه می کنم. اما اجازه بدهید چیزی هم خطاب به مردم بگویم. سال گذشته تیم ما یک ستون فقرات یا یک کانال مرکزی داشت که آن را از دست داده ایم. این ستون فقرات شامل جباری، مجیدی و منتظری بود. مردم عزیزمان این مساله را بدانند و شرایط قلعه نویی را درک کنند. با این حال بازیکنان ما لیاقت دارند و همگی تلاش می کنند. همه تیم ها خودشان را تقویت می کنند اما ما یار از دست می دهیم. با این حال تلاش می کنیم تا توقعات را برآورده کنیم و مطمئنا اگر مصدومانمان به تیم اضافه شوند، با صلابت بیشتری در رقابت های آسیایی و داخلی کار می کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات