یام صادقیان درباره توقف پرسپولیس مقابل نفت تهران می گوید: «بله بالاخره اتفاقی بود که برای من افتاد.

به گزارش افکارنیوز ، پیام صادقیان درباره توقف پرسپولیس مقابل نفت تهران می گوید: «بله بالاخره اتفاقی بود که برای من افتاد اما اعتقاد دارم بچه ها خیلی خوب بازی کردند و همه زحمت کشیدند ولی نفت خیلی خوب در خط دفاع و دروازه برای گل نخوردن می جنگید. آنها جوانانی که جزو بهترین های ایران هستند مانند حاج محمدی و بیرانوند را در اختیار دارند که به نظرم نفت را تا الان نجات دادند.

در کل همه بازیکنان پرسپولیس زحمت کشیدند اما نفت هم برای باخت نیامده بود. » صادقیان بابت رایی که علیه اش اعلام شد و البته برنامه ۹۰ مسببش بود نیز این واکنش را نشان داده: «از آن روزی که این رای صادر شد واقعا در تمرینات اصلا شرایط خاصی داشتم و خیلی ناراحت بودم اما با خودم کلنجار رفتم و با همه چیز کنار آمدم.

من دوست نداشتم آن اتفاقات پیش بیاید اما فوتبال است و فشار بازی ها. از برنامه ۹۰ به خاطر به تصویر کشیدن صحنه ای که من بازیکنان حریف را می زدم ناراحتم.

اگر بگویم ناراحت نیستم دروغ گفته ام من ناراحت هستم و قبول دارم که کار خوبی انجام ندادم ولی چه اتفاقی می افتاد که قبل از بازی با نفت این رای اعلام نمی شد. خیلی دوست داشتم قبل از بازی حساس مقابل نفت این رای اعلام نشود.

باور کنید خیلی آماده بودم. از آن چیزی که فکر می کنید بیشتر ولی چه فایده این بازی حساس را از دست دادم. البته من الان نمی گویم که اگر من بودم همه چیز خوب بود. شاید من بودم همین نتیجه رقم می خورد ولی چون آماده بودم هرگز دوست نداشتم این بازی حساس را از دست بدهم ولی حسرت خوردن فایده ای ندارد. »

صادقیان اما این محرومیت را درس بزرگی برای خودش می داند: «من همان موقع نیز عذرخواهی کردم و حتی بعد از بازی با ملوان هم عذرخواهی خودم را از شیری اعلام کردم. دوست ندارم به عقب برگردم همه چیز تمام شده و سرتااپا انگیزه هستم تا مقابل فولاد یکی از بازی های خوبم را به نمایش بگذارم خیلی انگیزه دارم اما متاسفانه ما چند بازیکن خوب خودمان را در اختیار نداریم که این هم برای ما اصلا خوب نیست. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات