مدافع ایرانی تیم فوتبال ام صلال قطر می گوید حضور در این تیم قطری یک تجربه و چالش جدید در فوتبالش بوده و امیدوار است پاسخ اعتماد مسئولان باشگاه ام صلال را بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، پژمان منتظری هفته گذشته با عقد قرارداد یکسال و نیمه از تیم استقلال تهران راهی تیم ام صلال قطر شد تا فوتبالش را در این باشگاه قطری ادامه بدهد. مراسم معارفه منتظری جمعه شب برگزار شد. وی در این مراسم درباره حضورش در تیم ام صلال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در تیم ام صلال هستم. تمام تلاشم را به کار می گیرم تا با کمک سایر بازیکنان نتایج تیم در نیم فصل دوم بهبود یابد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد که از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشته ولی به خاطر تیم ملی از آنها صرفنظر کرده است: " من فصل گذشته از تیم های الریان و السیلیه پیشنهاد داشتم. حتی این فصل هم از یک تیم چینی و تیم الاهلی قطر (که فریدون زندی و مجتبی جباری دو بازیکن ایرانی را در اختیار دارد) پیشنهاد دریافت کردم ولی ترجیح دادم در استقلال بمانم تا جایگاهم را در تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی حفظ کنم. در نهایت از اینکه به تیم ام صلال آمده ام خوشحالم. این یک چالش و تجربه جدید برای من خواهد بود و امیدوارم که به حسن نیت و اعتماد مسئولان باشگاه پاسخ مناسب بدهم" .
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات