فتح الله زاده:

مدیرعامل استقلال تیمش را مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی می داند.

به گزارش افکارنیوز ، علی فتح الله زاده شب گذشته در اردوی استقلال حضور پیدا کرد. او در جمع بازیکنان و کادرفنی استقلال ضمن تشکر از تلاش های بازیکنان استقلال به آنها گفت: ما اگرچه شرایط سختی را در این فصل تجربه کردیم، اما با این وجود خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مدعی اول قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی هستیم.

وی اضافه کرد: من از تلاش ها و غیرت و جنگندگی شما در زمین تشکر می کنم و امیدوارم به همین روند بتوانیم تا پایان لیگ ادامه دهیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از ارزش ها و توانایی های بازیکنان آبی پوش به خصوص مربی توانمندی چون قلعه نویی، به آنها این نوید را داد که با این شرایط می توانند مجدداً به مقام قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند.

وی در خصوص جدایی پژمان منتظری و شایعاتی که در خصوص مبلغ پرداختی باشگاه استقلال به وی در برخی از رسانه ها مطرح شده بود خطاب به بازیکنان استقلال گفت: به شایعات اخیر اصلاً توجه نکنید. اینکه برخی از رسانه ها عنوان کردند باشگاه استقلال ۹۰۰ میلیون تومان به منتظری داده اصلا صحت ندارد.

در ادامه دکتر فتح الله زاده مبلغ دریافتی منتظری را به بازیکنان استقلال توضیح داد و گفت: منتظری در قراردادش هیچ شرطی را هم برای استقلال نگذاشته بود و اگر ما به جدایی او رضایت دادیم، از بعد اخلاقی و وجدانی بود چرا که در ابتدای فصل او گفته بود که نیم فصل از استقلال جدا می شود.

مدیرعامل استقلال اضافه کرد: آقای قلعه نویی در نیم فصل به ما یک مدافع ایرانی را پیشنهاد داده بود و اگر پژمان منتظری زودتر و در نیم فصل می گفت که از استقلال جدا می شود حتما یک بازیکن را به عنوان جایگزین او انتخاب می کردیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال با توجه به پتانسیل و توانایی که دارد بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات