محمود گودرزی که بارها به عملکرد مدیریتی سردار رویانیان منتقد شده و نسبت به هزینه های باشگاه گله مند شده، در خصوص برگزاری جشن پنجاه سالگی پرسپولیس نیز موضع منتقدانه ای گرفته است

به گزارش افکارنیوز ، برگزاری جشن پنجاه سالگی پرسپولیس با واکنش ها مختلفی مواجه شده است. در حالیکه بخش عظیمی از طلبکاران پرسپولیس نسبت به برگزاری این جشن و هزینه های آن گله مند شده بودند، وزیر ورزش و جوانان نیز از برگزاری این مراسم چندان رضایت ندارد.

محمود گودرزی که بارها به عملکرد مدیریتی سردار رویانیان منتقد شده و نسبت به هزینه های باشگاه گله مند شده، در خصوص برگزاری جشن پنجاه سالگی پرسپولیس نیز موضع منتقدانه ای گرفته است. گودرزی مدعی شده که با توجه به بدهی های تلنبار شده میلیاردی پرسپولیس، برگزاری چنین مراسم های پر هزینه ای نباید در اولویت کاری باشگاه قرار بگیرد.

بحث هزینه های جاری باشگاه پرسپولیس یکی از موضوعات انتقادی وزیر ورزش بوده که ظرف یک ماه اخیر بارها به اشکال گوناگون مطرح شده و فشار زیادی را به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وارد کرده است. این بار هم جشن پنجاه سالگی سرخ ها بهانه ای را بوجود آورد تا نگاه انتقادی گودرزی نسبت به عملکرد مدیریتی رویانیان دقیق و جدی تر از قبل شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات