علی پروین در کنار سایر پیشکسوتان پرسپولیس در جشن ۵۰ سالگی سرخپوشان حاضر شده است.

به گزارش افکارنیوز ، جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس امشب با حضور جمعی از پیشکسوتان این باشگاه و همچنین رشته های دیگر از جمله عباس جدیدی و آرش میراسماعیلی در برج میلاد آغاز شده است.

* محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ابتدای مراسم صحبت هایی در خصوص وضعیت این باشگاه انجام داد.

* علی پروین، جعفر کاشانی، همایون بهزادی و علی دایی به همراه محمد رویانیان روی سن از تابلویی که به آرم پرسپولیس منقش بود و به شکل ۵۰ درآمده بود رونمایی کردند. پیشکسوتان پرسپولیس این تابلو را امضاء کرده بودند. قرار شد این تابلو در مراسمی خیریه به فروش برسد. رویانیان به شوخی اعلام کرد هزینه این تابلو را برای پرسپولیس خرج می کند.

* منصور رشیدی، حسن روشن، اکبر کارگر جم و نصرالله عبداللهی از جمله پیشکسوتان استقلال هستند که در این مراسم حضور دارند.

* علی پروین در حاشیه جشن پنجاهمین سالگرد باشگاه پرسپولیس درباره حضور برخی پیشکسوتان استقلال در این مراسم عنوان کرد: «استقلالی ها آمدند؟ خیلی خوش آمدند. قدمشان روی چشم ما. » وی درباره وضعیت پرسپولیس گفت: «در یک فرصت دیگر در این باره صحبت می کنم. » پروین درباره غیبت برخی پیشکسوتان پرسپولیس در این مراسم گفت: «من از آنها خبر ندارم. »

* امروز (۱۴ دی ماه) تولد همایون بهزادی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس هم بود و هنگامی که وی روی سِن رفت، اجرا کنندگان مراسم برای او موزیک «تولدت مبارک» نواختند.

* علی ضیا، مجری این برنامه بود. وی به رویانیان کنایه زد و گفت: «شما آنقدر خوب حرف می زنید، بهتر است میکروفون را از من بگیرید و خودتان مراسم را اجرا کنید. » محمد رویانیان در بیشتر زمان برگزاری مراسم میکروفن به دست داشت به اجرا و معرفی میهمانان می پرداخت.

* محمد دادکان هم پس از گذشت مدتی در این مراسم حاضر شد.

* علی پروین و علی دایی که از گذشته کدورتی با یکدیگر داشتند، روی سن ضمن روبوسی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* مهدی هاشمی نسب با حضور در برج میلاد در مراسم پنجاهین سالگرد تاسیس باشگاه پرسپولیس حاضر شد. وی که در سال ۷۹ از پرسپولیس به استقلال پیوست، اخیرا در تمرین تیم پیشکسوتان پرسپولیس برای بازی مقابل پیشکسوتان میلان حضور یافته بود اما پس از اعتراض برخی هواداران پرسپولیس دیگر به تمرینات نرفت.

* ضیاء عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس نیز در این مراسم از علی پروین عذرخواهی کرد و در جمع خبرنگاران گفت: «گاهی اوقات فوتبالیست ها می گویند خون به مغزمان نرسید، من هم همین حالت را داشتم و اگر به پروین بی احترامی ای کردم از او عذرخواهی می کنم. »

* علی دایی سرمربی سرخپوشان پس از گذشت مدتی مراسم را ترک کرد.

* روی تابلوی سالن، عدد ۶ بارها و بارها به نمایش در آمد.

* فیلمی از پرسپولیس و گل های این تیم پخش شد که مربوط به زمان تأسیس این باشگاه بود، همچنین در این فیلم انحلال شاهین پخش شد و برخی فیلم های دیگر از علی پروین نیز به نمایش درآمد.

* یکی از جانبازان معلول که در بازی های پرسپولیس حاضر می شود در این مراسم هم حضور دارد.

* عبدالله موحد و محمد نصیری از جمله پیشکسوتان حاضر در این مراسم هستند.

* تعداد زیادی از پیشکسوتان پرسپولیس پیش از پایان مراسم محل برج میلاد را ترک کردند. نکته جالب اینجا بود که خیلی از پیشکسوتان با ناراحتی مراسم را ترک کردند. بهزاد داداش زاده، مجتبی محرمی، نادر باقری، محمود کلهر و بهنام طاهرزاده وقتی دیدند جایگاهی برای آنها در نظر گرفته نشده در حالی که هنرمندان در این جشن جای مخصوصی دارند سالن را ترک کردند و به حالت قهر از جشن بیرون رفتند.

* سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس نیز وقتی دید جایی برای او در نظر گرفته نشده خیلی زود مراسم را ترک کرد.

* روی بنرهایی که در سالن وجود داشت به حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی خیرمقدم گفته شده بود اما تا ساعت ۲۰: ۴۵ ایشان در مراسم حضور نیافت.

* در جشن ۵۰ سالگی پرسپولیس، فیلم شکست این تیم مقابل استقلال پخش شد که باعث تعجب و ناراحتی حاضرین شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات