روس ها به رویانیان پیشنهاد دادند که حاضرند در صورت توافق با صادقیان به او اجازه دهند تا تا انتهای فصل جاری در پرسپولیس حضور داشته باشد و از ابتدای فصل آینده به ترکیب روبین کازان ملحق شود.

گروه ورزشی - نمایش درخشان پیام صادقیان در ترکیب پرسپولیس در فصل جاری سبب شده تا ستاره سرخ ها خیلی زود زیر ذره بین باشگاه های خارجی قرار بگیرد. پیشنهادات فراوانی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از تیم های داخلی و خارجی دریافت می کند و همه پیش بینی می کنند که صادقیان خیلی زود پرسپولیس را ترک خواهد کرد و فصل آینده را در یکی از تیم های اروپایی توپ خواهد زد.

به گزارش افکارنیوز ؛
در همین راستا در ابتدای فصل جاری خبر رسید که باشگاه فرانسوی موناکو پیشنهادی تلویحی به صادقیان ارائه داده، پیشنهادی که البته چندان جدی نبود و با مخالفت باشگاه پرسپولیس پرونده آن خیلی زود مختومه شد.

اما با تداوم درخشش صادقیان در ترکیب پرسپولیس به ویژه در نیم فصل دوم شنیدیم مسوولان باشگاه روبین کازان روسیه که رابطه مطلوبی با علی دایی و سردار رویانیان دارند، به تازگی پیشنهادی را برای جذب پیام صادقیان داده اند اما این پیشنهاد در ابتدا با مخالفت تلویحی رویانیان و دایی همراه شد چراکه نمی خواستند در کلیدی ترین مقطع فصل ستاره خود را از دست بدهند.

با این وجود روس ها به رویانیان پیشنهاد دادند که حاضرند در صورت توافق با صادقیان به او اجازه دهند تا تا انتهای فصل جاری در پرسپولیس حضور داشته باشد و از ابتدای فصل آینده به ترکیب روبین کازان ملحق شود.

پیشنهادی که سبب شد تا رویانیان آن را با ستاره جوان و البته مغرور تیمش در میان بگذارد اما در کمال تعجب صادقیان با آن مخالفت کرد.

ظاهرا جوان تکنیکی پرسپولیس ترجیح می دهد به جای همبازی شدن با سردار آزمون، به لیگ آلمان یا اسپانیا برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات