سرمربی تازه برکنار شده لاتزیو از سران این تیم ایتالیایی به خاطر اخراج غیرمنطقی خود شکایت می کند.

به گزارش افکارنیوز ، باشگاه لاتزیو چند روز پیش در اقدامی غیر منتظره ولادیمیر پتکوویچ، سرمربی بوسنیایی خود را از کار برکنار کرد.

سران باشگاه با انتشار بیانیه ای در سایت رسمی خود دلیل اخراج پتکوویچ را صرفاً تخطی از قوانین برای عقد قرارداد با تیمی دیگر در حالی که قراردادش با آبی پوشان شهر رم به پایان نرسیده است، عنوان کردند اما این دلیل برای پتکوویچ قابل قبول نبوده و به همین دلیل او قصد شکایت از کارفرمایان پیشین خود را دارد.

پتکوویچ ۵۰ ساله که این فصل آخرین فصل حضور او در پایتخت ایتالیا است در ماه دسامبر با فدراسیون فوتبال سوئیس قرارداد بست تا بعد از جام جهانی سکان هدایت این تیم را از اوتمار هیتسفلد تحویل بگیرد اما این قرارداد به نظر سران لاتزیو نوعی قانون شکنی تلقی شده که امکان داشته تمرکز او را برای هدایت تیم در نیم فصل دوم از بین ببرد. لاتزیو با اخراج پتکوویچ، ادی رجا، سرمربی پیشین خود را دوباره استخدام کرد.

در پی این ماجرا حالا پتکوویچ قصد دارد از باشگاه لاتزیو شکایت کند. پاکو دی اونفوریو، وکیل سرمربی آینده تیم ملی سوئیس به اسکای اسپورت گفت: متوجه شده ایم که دلیل اخراج تنها یک چیز بوده است. ما علیه این تصمیم از طرق قانونی و به مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد چون به عقیده ما کاملاً غیرمنطقی و ناعادلانه بوده است. بیانیه ای که لاتزیو منتشر کرده در نوع خود بی نظیر است و در آن هیچ موردی مبنی بر قانون شکنی پتکوویچ به خاطر مذاکره با فدراسیون فوتبال سوئیس وجود ندارد.

وی افزود: رئیس اتحادیه مربیان فوتبال ایتالیا نیز اعلام کرده که پتکوویچ مرتکب هیچ تخلفی نشده است. هیچ قانونی یک مربی را از مذاکره با تیمی دیگر در زمانی که قراردادش با تیم فعلی خود رو به اتمام است، منع نمی کند. به علاوه قراردادی که پتکوویچ بسته با تیم ملی سوئیس بوده نه یک تیم باشگاهی رقیب لاتزیو.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات