تارتار:

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به بازیکنانم گفته ام که ما ۱۰فینال پیش رو داشتیم که از یکی از آنها به سلامت عبور کردیم.

به گزارش افکارنیوز ، مهدی تارتار در خصوص برد دیروز تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز مقابل داماش گیلان در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: بازی خوب و زیبایی بود و انصافا کسانی که این بازی را دیدند از آن لذت بردند و روی دروازه هر دو تیم موقعیت های خوبی به وجود آمد که در نهایت با رشادت بازیکنان ما این بازی برای ما ۳ امتیاز را به همراه داشت.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره دیدار این هفته تیمش مقابل راه آهن سورینت گفت: خوشبختانه شرایط برای ما طوری شده که دو بازی اول مان با تیم هایی است که ما از آنها شناخت داریم و این می تواند به ما در نتیجه گیری خیلی کمک کند البته فوتبال سخت شده و در نیم فصل دوم هر بازی حکم یک فینال را دارد.

وی ادامه داد: من به بازیکنانم گفته ام که ما ۱۰ فینال پیش رو داشتیم که از یکی از آنها به سلامت عبور کردیم اما باید به هر بازی به چشم یک فینال نگاه کنیم. قطعاً بازی با راه آهن برای ما سخت است چرا که تیم های انتهای جدول انتحاری بازی می کنند و کار را برای میزبان سخت خواهد کرد و ما هم ترفندهایی به کار می بریم که بتوانیم ۹۰ دقیقه را با برنامه و با حساب بازی کنیم تا بتوانیم دست پر از زمین خارج شویم.

تارتار در پایان در مورد اینکه چه برنامه ای برای گسترش فولاد طراحی کرده که این تیم بعد از چند هفته توانست به پیروزی برسد، اظهار داشت: ما فقط یک هفته زمان داشتیم تا کار فنی انجام دهیم. در این مدت هم فقط روی نقاط قوت و ضعف تیم داماش و مسائل روحی و روانی تیم خودمان کار کردیم. خوشبختانه با بردی که به دست آوردیم از استرس خارج شدیم و طعم پیروزی را به تیمی که چند هفته برد به دست نیاورده بود، چشاندیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات