سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی که پیش از دیدار با فجرسپاسی اعلام کرده بود استعفایش را به هیات مدیره ارائه کرده و بعد از این بازی از جمع سرخپوشان تبریزی جدا خواهد شد، بدون اینکه در نشست هیات مدیره این باشگاه شرکت کند خبر موافقت با جدایی اش را از طریق خبرگزاری ها متوجه شد اما نمی خواهد فعلا به صحبت های مدیرعامل تراکتورسازی پاسخی بدهد.

به گزارش افکارنیوز ، مجید جلالی پس از قطعی شدن جدایی اش از تیم فوتبال تراکتورسازی درباره آخرین وضعیت خود و دلایل این جدایی اظهار داشت: من الان تبریز هستم. قبل از بازی با فجر در هتل با حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و قرار شد تا دو روز بعد از بازی یعنی امروز با هیات مدیره جلسه ای داشته باشم تا ببینیم می توانیم با یکدیگر تفاهمی داشته باشیم یا خیر.

وی با ابراز بی اطلاعی از صحبت های مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: من هم تا بعدازظهر امروز از تصمیم این باشگاه بی اطلاع بودم و از طریق خبرگزاری ها متوجه این تصمیم شدم. در حال حاضر هم هیچ صحبتی ندارم که عنوان کنم و جوابشان را بدهم.

سرمربی مستعفی تیم فوتبال تراکتورسازی خاطرنشان کرد: من به این خاطر در تبریز ماندم که امروز در جلسه با اعضای هیات مدیره شرکت کنم چون با وجود درخواست های چندباره از ابتدای فصل تاکنون هیچ جلسه ای با اعضای هیات مدیره نداشتم.

وی در واکنش به اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی مبنی بر اینکه حضور در تراکتورسازی ظرفیت می خواهد و همچنین احتمال حضور اولیویرا در تیم تراکتورسازی گفت: من درباره صحبت های زینی زاده هیچ حرفی ندارم و نمی خواهم بیشتر از این حرفی زده باشم.

مجید جلالی در پایان در مورد اینکه آیا فکر می کردید که چنین پایان تلخی در تراکتورسازی در انتظارتان باشد گفت: بعدا در باره این موضوع صحبت خواهم کرد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات