رویانیان:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: از نظر من وقتی علی دایی در جشن باشگاه شرکت کرد به این معناست که تمام تیم حضور داشته است.

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در مورد مراسم شب گذشته اظهار داشت: خوب یا بد خدا را شکر می کنم که با حضور قهرمانان و پهلوانان سرشناس از جمله علی پروین، طالقانی، موحد، نصیری این جشن برگزار شد. همه آمدند و ما را شرمنده خود کردند. به نظرم روز باشکوهی رقم خورد.

وی افزود: ما سعی کردیم از قهرمانان ملی باشگاه پرسپولیس تجلیل کنیم و حتی در این میان استقلالی ها هم مانند روشن و بزرگان دیگرشان به مراسم ما آمدند که این هم نشانگر بزرگواری آنها بود البته به نظرم حضور محمد دادکان برای ما یک دنیا ارزش داشت که جا دارد از طرف خانواده پرسپولیس از ایشان تشکر کنم که به دعوت خانه خودش جواب مثبت داد و در بین بزرگان حضور پیدا کرد.

رویانیان ادامه داد: دیشب راحت خوابیدم چون لبخند پیشکسوتان را دیدم که برایم یک دنیا ارزش داشت. مجموعا جشن زیبا و خوبی بود حماسه ساز ملبورن یعنی خداداد عزیزی حضور یافت و پیام معاون رئیس جمهور را هم شنیدیم. کاری بود که از دست ما برمی آمد که امیدوارم این جشن ۵۰ سالگی حداقل چند ثانیه لبخند را به لب بزرگان آورده باشد.

رویانیان در مورد برخی بی نظمی ها گفت: بالاخره پرسپولیس یک یا دو پیشکسوت که ندارد، بزرگان زیادی در این تیم بوده اند که طبیعی است در سالنی که ما داشتیم اگر دو برابر هم جا داشت پر می شد، خوب یا بد کاری بود که از دست ما برمی آمد. انشاء الله سعی می کنیم در مراسم های دیگر بهتر و پرقدرت تر ظاهر شویم تا هیچکس کوچکترین ناراحتی نداشته باشد. این برنامه ریزی را از سال قبل انجام داده بودیم و خیلی خوشحالم همه پرسپولیسی ها مانند گل محمدی و بزرگانی مانند بهزادی، کلانی و همه آمدند تا این روز باشکوه تر شود و برج میلاد باز هم سرخ شود.

وی در خصوص عدم حضور بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: وقتی که علی دایی به یک مراسم بیاید انگار همه تیم آمده اند. پرسپولیس در کوران مسابقات است. دل بچه ها هم با ما بود.

وی افزود: ما در پرسپولیس دو بحث داریم، یک بحث باشگاه داری و یک بحث تیم داری. این کار ما در بحث باشگاه داری انجام شد که انشاء الله اگر باشم همیشه سعی می کنم از پیشکسوتانمان بیشتر تمجید کنیم زیرا اینها مو سفیدان فراموش ناشدنی فوتبال ما هستند.

رویانیان ادامه داد: بحث دیگر نیز در مورد مشکلات و مسائل مالی است که انشاء الله با تلاشی که انجام دادیم سعی می کنیم ظرف ۱۰ روز آینده این مسائل را حل کنیم و بازیکنان پول های خود را بگیرند. با تمام توانم تلاش می کنم البته در مراسم شب گذشته نیز صحنه های زیبایی اتفاق افتاد، بانک رسالت ۵۰۰ میلیون تومان به صندوق ما کمک کرد و ما باید این پول را بعدا برگردانیم. از طرف دیگر تعدادی از افراد مانند مالک کارخانه کاشی پرسپولیس و آقای رمضان زاده و برخی افراد نیز کمک هایی به صندوق پیشکسوتان داشتند که به نظرم نباید این کارهای بزرگ فراموش شود و من همین جا به خاطر اینکه به این پیشکسوتان این طور عاشقان پرسپولیس نگاه مثبت دارند تشکر ویژه می کنم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به کری خوانی های فتح الله زاده در مورد دربی گفت: مطمئن باشید این دربی با دربی های دیگر خیلی فرق دارد. خود استقلالی ها هم می دانند که پرسپولیس برنده این بازی است پس زیاد کری نمی خوانیم تا زمان دربی فرا برسد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات