مدیر روابط عمومی سازمان لیگ از تولید انمیشین هایی برای خرید بلیت الکترونیک دیدار استقلال و پرسپولیس جهت آشنایی بیشستر تماشاگران با این بلیت خبر داد.

به گزارش افکارنیوز ، سازمان لیگ فوتبال ایران با هدف فرهنگ سازی و آشنایی تماشاگران با مزیت های بلیت الکترونیکی اقدام به تولید و انتشار انیمیشن هایی با موضوعات مرتبط با بلیت الکترونیکی کرد.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال درباره تولید این انیمیشن گفت: با توجه به رضایت تماشاگرانی که بلیت الکترونیکی را خریداری و در بازی های مختلف از آن استفاده کرده بودند و سؤالات و ابهامات متعدد تماشاگرانی که از این بلیت ها استفاده نمی کردند، درصدد برآمدیم تا اقدامات مختلفی را در جهت فرهنگ سازی و آشنایی با مزیت های بلیت الکترونیکی انجام دهیم.

وی ادامه داد: در این مرحله و با توجه به نزدیک بودن دربی برگشت پایتخت و همچنین استقبال خوب تماشاگران از پیش خرید بلیت الکترونیکی که از دو هفته گذشته آغاز شده است، سه قسمت انیمیشن با موضوعات مرتبط با این دربی تولید شده است که تماشای آن برای هواداران و تماشاگران فوتبال حاوی نکات قابل توجهی بوده و خالی از لطف نخواهد بود.

بهمنی افزود: با توجه به دستورالعمل های کنفدراسیون فوتبال آسیا و امتیازات در نظر گرفته شده برای فروش الکترونیکی بلیت مسابقات در جهت کسب سهمیه برای تیم های برتر لیگ در رقابت های قهرمانی آسیا، به تدریج کلیه ورزشگاه های کشور باید مجهز به تجهیزات فروش الکترونیکی بلیت مسابقات فوتبال شوند و این مهم بدون فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به مهم ترین قشر حاضر در فوتبال یعنی تماشاگران میسر نخواهد بود.

وی در پایان گفت: از جمله مزیت های بی شمار بلیت های الکترونیکی، تخفیف های اعمال شده بر روی بلیت مسابقات، جلوگیری از بازار سیاه و محفوظ بودن صندلی افراد است.

لازم به ذکر است که متقاضیان با مراجعه به سایت footballeticket. ir می توانند کارت بلیت الکترونیکی خود را خریداری کرده و حداکثر ۴ روز بعد از ثبت نام آن را دریافت کنند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات