پیشکسوت استقلال ضمن غیر حرفه ای دانستن رفتار برهانی پس از تعویض در بازی با راه آهن می گوید که امیدوار است قلعه نویی بزرگی کرده و پدرانه به این اتفاق نگاه کند.

به گزارش افکارنیوز ، علی جباری درباره رفتار آرش برهانی پس از تعویضش در دیدار برابر راه آهن که منجر به محرومیت این بازیکن از حضور در تمرینات استقلال شده است گفت: قطعا کار برهانی اشتباه بوده و این بازیکن جوانی کرده که مرتکب این عمل شده است. او نباید به تعویضش اعتراض می کرد. او باید خودش را کنترل می کرد و ای کاش بزرگان تیم در آن لحظه این بازیکن را توجیه می کردند که نظر مربی لازم الاجراست و کسی نباید به تصمیم او معترض باشد.

او افزود: وقتی یک بازیکن مدت زیادی روی نیمکت بنشیند عصبی می شود و گاهی اوقات از این حرکات غیرحرفه ای انجام می دهد. من برهانی را چندبار از نزدیک دیده ام و می دانم که او بچه بسیار خوبی است. با این حال امیدوارم شرایط به گونه ای رقم بخورد که این بازیکن از لحاظ روحی دچار مشکل نشود. البته این به این معنا نیست که کار او اشتباه نبوده است. با این حال فراموش نکنیم برهانی سابقه چنین رفتاری را نداشته و امیدوارم کادرفنی استقلال با این موضوع پدرانه رفتار کنند چرا که برهانی هم سالها برای استقلال زحمت کشیده است.

پیشکسوت استقلال که سال ها بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بست در پایان اضافه کرد: من انتظارم این است که قلعه نویی که سال ها خودش در استقلال توپ زده و شرایط یک بازیکن را می داند، بزرگی کند و در صورت عذرخواهی برهانی کمی گذشت کند. قلعه نویی پدرانه به برهانی نگاه کند و من مطمئنم که خود برهانی هم از عملش بسیار پشیمان است. امیدوارم در نهایت این بازیکن خوب از کارش متنبه شده باشد و در نهایت همه چیز به سود تیم تمام شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات