شواهد نشان می دهد احتمال زیادی وجود دارد که بار دیگر سرمربی پرتغالی به نیمکت تراکتورسازی بازگردد.

به گزارش افکارنیوز ، باشگاه تراکتورسازی برگه قراردادی که برای تونی اولیویرا آماده کرده بود را برای این مربی ایمیل کرده و شنیده شده تونی اولیویرا هم اعلام کرده مشکلی با این قرارداد ندارد.

تونی از مسئولان باشگاه تبریزی خواسته به علت مشکلاتی که پیش تر در این باشگاه داشته، ابتدا مطالبات قبلی اش را پرداخت کنند و سپس قرارداد جدید را ببندند که باشگاه هم با این موضوع موافقت کرده است. حالا باید منتظر ماند و دید این مربی که تنها پرتغالی موفق در لیگ ایران بوده چه وقت به کشورمان سفر خواهد کرد.

اما نکته جالب اینجاست که پس از توافق برای سپردن نیمکت تیم به تونی اولیویرا، مسئولان تراکتورسازی با رسول خطیبی برای دستیاری این مربی صحبت هایی انجام دادند.

مدیران تراکتورسازی با خطیبی تماس گرفتند و از این مربی جوان شهرشان خواستند تا در صورت تمایل دستیار تونی در تراکتورسازی شود. حالا فقط نظر خود خطیبی باقی مانده و اگر این مربی صلاح بداند، ادامه فصل را روی نیمکت دیگر تیم تبریزی یعنی تراکتورسازی خواهد نشست.

از تبریز خبر می رسد هواداران تراکتور به شدت منتظر سیبیلوی محبوب هستند و از اینکه قرار است این مربی بار دیگر هدایت تیم شان را بر عهده بگیرد به شدت خوشحال هستند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات