مسلمان:

محسن مسلمان از جمله بازیکنان آینده دار فوتبال کشورمان است که اگر از حواشی دور باشد مطمئنا آینده روشنی خواهد داشت.

به گزارش افکارنیوز ، مسلمان در تمرین پرسپولیس به همبازیانش می گفت اشتباه کرده به پرسپولیس آمده و از وقتی به این تیم آمده او را به خانه راه نمی دهند. گویا مادر این بازیکن استقلالی است و این بازیکن به شوخی به همبازیانش می گفت از وقتی به پرسپولیس پیوستم مادرم مرا به خانه راه نمی دهد.

شاید بهتر باشد بازیکنانی که متاهل نیستند و دلشان برای دستپخت مادرشان تنگ می شود، در هنگام عقد قرارداد به علایق مادرشان بیشتر توجه کنند تا مانند محسن مسلمان از این مشکلات نداشته باشند!

پرسپولیسی ها از حالا رایزنی های خودشان را برای قرارداد دائمی محسن مسلمان آغاز کردند. بازیکن جوان و خوش تکنیک سرخ ها که به طور قرضی و برای مدت ۶ ماه راهی پرسپولیس شده تاکنون توانسته رضایت صددرصدی کادرفنی را جلب کند.

وقتی بحث حضور این بازیکن در تیم دایی شد، امیر قلعه نویی و استقلالی ها نیز برای عقد قرارداد با مسلمان چراغ سبز نشان دادند. از آنجا که خانواده مسلمان به خصوص مادرش جزو طرفداران پر و پا قرص استقلال به شمار می روند کم مانده بود این بازیکن راه کج کند و سر از این تیم در آورد. اما مسئولین ذوب آهن به مسلمان گفتند فقط حاضرند رضایت نامه اش را برای پرسپولیس صادر کنند تا او به طور قاضی راهی این تیم شود.

البته باخبر شدیم استقلالی ها نیز علاقه مندند هر طور شده مسلمان را برای فصل آینده آبی پوش کنند. حتی یکی از نزدیکان امیر قلعه نویی که ارتباط بسیار خوبی با این بازیکن دارد از حالا تلاشش را آغاز کرده تا مسلمان را متقاعد به حضور در استقلال کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات