دوستی مهر:

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از پیروزی پنج بر صفر مقابل فنلاند گفت: درست است که در دو مسابقه اخیر با گل های زیاد پیروز شدیم اما قضاوت درباره فینالیست شدن ایران در تورنمنت سن پترزبورگ زود است.

به گزارش افکارنیوز ، علی دوستی مهر در نشست خبری پس از این مسابقه درباره بازی با فنلاند گفت: این پیروزی را به بازیکنان تیم ملی جوانان تبریک می گویم؛ چرا که سه امتیاز حساس را به دست آوردیم و حالا یک قدم تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی فاصله داریم که بازی مقابل تیم قدرتمند اسلوواکی است. فنلاند نام بزرگی است اما بازیکنان ما باتجربه تر بودند و بهتر عمل کردند و با توجه به اینکه آمده ایم تا در روسیه و در جام جهانی کوچک ظرفیت بالایمان را نشان دهیم، بازی را بردیم. نکاتی که اشاره کردم دلایل اصلی برد ایران مقابل فنلاند است.

سرمربی ایران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه در سه روز دو بازی انجام دادن چطور است و آیا روی تیم او فشار می آورد یا نه گفت: مطمئنا فشار که می آورد و شرایط را سخت می کند و حتی ممکن است باعث مصدومیت بازیکنان شود اما ما به بازیهای بین المللی برای افزایش تجربه احتیاج داریم. فکر می کنم در جام جهانی هم همینطور است و تیم ها در مدت زمان کمی بازی می کنند. به همین دلیل این تقویم برای ما درست مثل تمرین کردن در شرایط جام جهانی است و این نه فقط برای بازیکنان که برای همه اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم ملی جوانان است. ما یاد می گیریم که چطور در یک روز ریکاوری کنیم.

سوال آخر از دوستی مهر این بود که ایران در دو بازی دو برد به دست آورد، پس ایران برای به دست آوردن عنوان به جام جهانی کوچک آمده است. می خواهید در این رقابتها به چه عنوانی برسید؟

دوستی مهر پاسخ داد: از اینکه ما را مدعی می دانید از شما تشکر می کنم، اما هنوز راه زیادی تا فینال بازیها باقی مانده و قضاوت در این باره کمی زود است که کدام تیمها به فینال راه پیدا می کنند. با توجه به پیروزی هایی که بدست آورده ایم، استنباط من این است که بازی به بازی بهتر می شویم و این نکته ای بود که روز اول حضور تیم در روسیه به آن اشاره کردم. ما برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر مسابقات، یک مسابقه مقابل تیم اسلوواکی داریم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات