معضلی که پرسپولیس را از قهرمانی دور می کند

از سوی دیگر از بازی دوم بود که خلعتبری با صادقیان مشکل پیدا کرد و در زمین به خاطر پاس ندادن به او اعتراض کرد.

به گزارش افکارنیوز ، بازیکنان تازه وارد پرسپولیس تاثیرگذاری خاصی در این تیم دارند. از پیام صادقیان و محسن مسلمان گرفته تا محمدرضا خلعتبری و سیدصالحی. به گزارش بانک ورزش، در این جمع، صادقیان و مسلمان رابطه خیلی خوبی با هم دارند و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. هرچند شایعاتی مبنی بر حرف هایی که این دو پشت سر هم می زنند شنیده می شود اما در عمل می بینیم که این دو نفر خیلی با هم هماهنگ هستند و در تیم امید هم با یکدیگر رفت و آمد می کنند.

از سوی دیگر از بازی دوم بود که خلعتبری با صادقیان مشکل پیدا کرد و در زمین به خاطر پاس ندادن به او اعتراض کرد. صادقیان هم مدعی شده بود فقط که نباید به خلعتبری پاس بدهد و توپ را به کسی می دهد که موقعیت بهتری داشته باشد.

این موضوع با گذشت زمان می رفت فراموش شود تا اینکه شنیده شده دیروز خلعتبری بار دیگر در تمرین به صادقیان انتقاد کرده که چرا به او پاس نمی دهد. همین موضوع موجب شد صادقیان باز هم جواب بازیکن باتجربه تر تیم را بدهد و کم کم یک جنگ لفظی بین این دو شکل بگیرد.

به گزارش بانک ورزش؛ خبر رسیده با دخالت بازیکنان قدیمی و بزرگتر تیم از جمله سیدجلال، این دو بازیکن آرام شده اند اما مطمئنا اگر دایی زودتر مشکل صادقیان و خلعتبری را حل نکند، مشکلات زیادی برای پرسپولیس در راه خواهد بود. پرسپولیس این هفته و هفته بعد، دو فینال را در پیش دارد و بیشتر از هر چیزی به آرامش نیاز دارد. ادامه این روند اصلا به سود شاگردان دایی نخواهد بود و لج کردن این دو بازیکن موجب می شود قهرمانی آسان تر از آنچه که تصورش را می کنند از کف پرسپولیس برود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات