نائب رئیس فدراسیون بوکس گفت: نفراتی را به رقابت های قهرمانی جوانان آسیا می فرستیم که احساس کنیم در حد این مسابقات هستند و برای حریفان زنگ تفریح نباشند.

به گزارش افکارنیوز ، منوچهر مقصودی در مورد اعزام ملی پوشان جوانان به رقابت های قهرمانی آسیا که بهمن ماه به میزبانی تایلند برگزار می شود اظهار داشت: به دنبال اعزام بهترین ها به رقابت های قهرمانی آسیا هستیم. نباید در این پیکارها زنگ تفریح باشیم. روز گذشته مبارزات را بین ملی پوشان این تیم با بزرگسالان انجام دادیم و واقعا برخی از نفرات خوب بودند.

وی ادامه داد: می توانیم مشکلات مالی نفرات را برای اعزام به این پیکارها تامین کنیم اما همانطور که گفتم نباید بدون برنامه کار کنیم. به احتمال زیاد چهار یا پنج بوکسور را راهی این رقابت ها می کنیم. این پیکارها دوم بهمن در تایلند برگزار می شود که البته با توجه به مسائل و مشکلات سیاسی این کشور باید ببینیم این مبارزات برگزار می شود یا نه.

نائب رئیس فدراسیون بوکس در مورد صحبت های اخیر برخی از ملی پوشان بزرگسال این رشته مانند مظاهری خاطرنشان کرد: گوش ما از این حرف ها پر است. بگذارید هر چه می خواهند بگویند مهم این است که من اجازه حضور آنها را در اردو نمی دهم. فدراسیون از آنها خواهش کرد در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شوند اما توجهی نکردند.

مقصودی تصریح کرد: به دنبال قهرمانی هستیم که خودش را روی رینگ ثابت کند نه اینکه چند ماه استراحت کند و بعد از آن بخواهد در اردوهای تیم ملی حاضر شود. هیچ کس چنین ورزشکارانی را به مسابقات اعزام نمی کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات