عابدینی: برای گرفتن بودجه دستم را پیش همه دراز کردم

پس از باز کردن بحث پیشنهاد یک و نیم میلیاردی از سوی برخی به عابدینی پروژه جدیدی از ناپاکی در فوتبال کلید خورد و شب گذشته دوباره بررسی شد.

به گزارش افکارنیوز ، در برنامه نود دیشب دوباره مسائل مطرح شده توسط عابدینی در مورد تبانی و فساد در فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

امیر عابدینی و محمد ابراهیمی ۲ میهمان تلفنی برنامه نود بودند که در مورد اتهامات وارد شده با یکدیگر جدال و بحث کردند.

ابراهیمی سرپرست اسبق تیم ملی در مورد اتهامات وارد شده به وی گفت: به عابدینی نگفتم که یک میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان به من بدهد تا تیم را بالا بکشم. به خاطر تهمت هایی که عابدینی به من زده است به مراجع قضایی شکایت می کنم.

وی بیان کرد: من و عابدینی ۳۰ سال است که با یکدیگر دوست هستیم و انتظار نداشتم که عابدینی این تهمت ها را به من بزند.

سرپرست اسبق تیم ملی عنوان کرد: من به عابدینی بیان کردم که برای ارتقا تیم از لیگ دست یک به لیگ برتر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان باید هزینه کند و صحبتی در مورد خرید داوران نکردم.

وی بیان کرد: من مستنداتی از اقدامات عابدینی دارم که حاضرم آن را به برنامه نود ارائه دهم. ادعا عابدینی واهی و توهم است و وی باید برای تهمت های زده شده به من مدرک ارائه دهد.
به هر حال من قصد دارم از عابدینی به مراجع قضایی شکایت کنم.

عابدینی بعد از گفته های ابراهیمی روی خط برنامه نود آمد و گفت: اگر ابراهیمی مدرکی بر علیه من دارد ارائه ده، من از شکایت هراسی ندارم. ابراهیمی فرافکنی نکند علیپور و عزیز محمدی در جلسه ای که ابراهیمی سرپرست تیم ملی پیشنهاد یک میلیاردو ۵۰۰ هزار تومان به من داد حضور داشتند.

مدیرعامل داماش گیلان بیان کرد: من با ابراهیمی کاری ندارم اما به خاطر ارادتم به خانواده ابراهیمی سعی کردم که وی را از منجلابی که گرفتار شده نجات دهم.

وی بیان کرد: تیم ما همان سالی که ابراهیمی قصد داشت با دادن رشوه به داوران باعث صعودمان به لیگ برتر شود بدون اقدام ابراهیمی و سالم صعود کرد.

مدیرعامل داماش گیلان گفت: من در برنامه نود از چهار اتفاق مهم پرده برداشتم. بودجه فدراسیون فوتبال، اشباهات محمد کسرایی مدیر روابط بین الملل سازمان لیگ برتر، اقدامات غیرقانونی آلبرت گریگوریان و صدیقی ناظران فدراسیون فوتبال و در آخر اقدامات غیرقانونی ابراهیمی جزو چهار اتفاق مهم بوده است.

مدیرعامل داماش گیلان تصریح کرد: من تمام اتفاقات و پشت پرده های فوتبال را به کفاشیان، نبی، تاج و علیپور بیان کردم و خواستار رسیدگی آن ها درباره این مسئله شدم.

وی درباره آلبرت گریگوریان و صدیقی گفت: این ۲ نفر نسبت به دیگر افراد بیشترین نظارت بازی ها را دارند همچنین بهروان شاهد اقدامات این ۲ نفر است اما اکنون از کارهای آن ها دفاع می کند.

گفتنی است، ابراهیمی در ادامه در حمایت از عابدینی صحبت هایی مطرح کرد وی قصد داشت که بیشتر در مورد تهمت هایی وارد شده به وی صحبت کند که فردوسی پور به دلیل کمبود وقت برنامه بود نگذاشت که ابراهیمی بیشتر از این صحبت کند.

**عابدینی: برای گرفتن بودجه دستم را پیش همه دراز کردم/ عملکرد نامناسب، به جوانی کادر فنی مرتبط است

مدیرعامل باشگاه داماش گفت: بعضی از بازیکنان ما مشکل مالی دارند و حتی دلیل عدم تمرکزشان در زمین همین است اما تیم ما با وجود داشتن ۵ بازیکن جوان که هیچ مشکلی ندارند خوب کار نمی کنند.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نباید بگوییم چون همه بازیکنان دچار مشکلات مالی هستند در زمین تمرکز کافی ندارند، من فکر نمی کنم مسائل مالی باعث عدم تمرکز بازیکنان شود چرا که در تیممان ۵ بازیکن داریم که از نظر مالی مشکلی ندارند اما باز هم بازی خوبی از آنها شاهد نبودیم باید دلایل آن را پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان ادامه داد: تیم های خوبی مثل مس و ذوب آهن که پشتوانه اقتصادی مناسبی دارند را مورد بررسی قرار دهید ببینید در چه وضعیت و جایگاهی قرار دارند به طوری که اگر بودجه نباشد وضعیت بدی خواهند داشت. تیم ما با وجود بودجه ی کم و محدود در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی تصریح کرد: کادر فنی جوان، بودجه ی کم، جوانگرایی باعث شده است تا تیم فوتبال داماش نتواند وضعیت خوبی داشته باشد ما ۳ کادر فنی جوان داریم که تجربه ی نیمکت نشینی در لیگ برتر را نداشتند باید به آنها فرصت بدهیم که در دوره ی گذرا اقتصادی که باشگاه با آن روبرو است تیم را به نتیجه مطلوبی برسانند.

عابدینی تاکید کرد: ما در بسیاری از بازی هایمان اگر مربی جوانی نداشتیم پیروز می شدیم اما ضرورت دارد که به وی فرصت دهیم تا زیروبم فوتبال را بشناسد.

مدیرعامل باشگاه داماش افزود: زمانی که بودجه ی باشگاه کم شود مدیریت نمی تواند از نظر مالی بازیکنان را پشتیبانی کند و این باعث می شود تا همه چیز را از چشم مدیریت باشگاه ببیند بازیکن که ناراضی باشد بازی خوبی ارائه نمی دهد در نتیجه هواداران هم ناراضی و پرخاشگر می شود.

عابدینی اذعان داشت: برای گرفتن بودجه دستم را پیش همه دراز کردم اما کسی دستم را نگرفت گاهی اوقات بعضی افراد قول هایی دادند که عملی نشد و ما را رود در روی بازیکنان قرار دادند.

وی در خصوص قهر کردن متوسل زاده بیان داشت: من راجع به هیچ بازیکنی صحبت نکردم و نمی کنم اما هر بازیکنی ممکن است در شرایطی قرار بگیرد و دچار فراز و نشیب شود.

مدیر عامل باشگاه داماش خاطر نشان کرد: امیدوارم تیم داماش در هفته های بعد اوضاع خوبی داشته باشد و بتواند امتیاز بازی ها را به طور کامل به دست بیاورد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات