مدافع جدید تیم فوتبال ام الصلال قطر گفت: استقلال در دفاع وسط و راست بازیکنان خوبی دارد و اگر می ماندم سرمایه سوزی می شد.

به گزارش افکارنیوز ، پژمان منتظری هفته گذشته طی عقد قراردادی رسما به تیم ام الصلال قطر پیوست اما بعد از رفتن این بازیکن از استقلال حرف و حدیث های زیادی مطرح شد. از سویی عنوان شد که این بازیکن مبلغ سنگینی از استقلال گرفته و این باشگاه را ترک کرده و عده ای نیز معتقد بودند که منتظری به طور کل با استقلال تسویه کرده و به صورت کاملا قانونی از جمع آبی پوشان جدا شده است.

پژمان منتظری در اولین اظهار نظر خود بعد از ترک استقلال در خصوص حرف و حدیث های مطرح شده پس از پیوستنش به تیم ام الصلال صحبت های زیر را انجام داده است.

*حتما شنیدی که بعد از رفتنت صحبت های زیادی مطرح شد.

نمی دانم چه بگویم ولی برخی حرف ها را که می شنوم احساس نگرانی می کنم. از ابتدای فصل با فتح الله زاده صحبت کرده بودم و همه چیز مثل روز روشن بود. قرارداد من با استقلال همانطور که قبلا عنوان کرده بودم شفاف بود و با مدیرعامل باشگاه این گونه توافق کرده بودند که در نیم فصل از استقلال بروم.

*گفته شده که از استقلال مبلغ سنگینی گرفتی و این تیم را ترک کردی.

باشگاه استقلال حسابدار و مسئول امور مالی دارد و هر شخصی می تواند جواب سؤال های دیگران را بدهد اما برای آنکه برای همه شفاف شود، توضیح می دهم. هنگامی که ما با تیم ملی به جام جهانی رفتیم من قراردادم با استقلال تمام شده بود آن زمان هر چیزی که از باشگاه می خواستم به من می دادند چون طبق قانون باشگاه باید ۲۰ درصد قرارداد بازیکن را به او پرداخت کند و بقیه در مقاطع دیگر فصل پرداخت می شود. قرارداد من با استقلال در برج ۴ و در تیر ماه امضا شد و اگر با نگاهی سطحی به آن توجه کنید، متوجه خواهید شد که تا اواخر آذر ماه حتی یک هزار تومانی هم از استقلال نگرفتم. این را می توانید از فتح الله زاده بپرسید و او هم پاسخ تان را خواهد داد. این نشاندهنده این موضوع بود که من به فتح الله زاده اعتماد داشتم و مدیرعامل باشگاه استقلال هم همین نگاه را به من داشت.

*پس از آن چه شد؟

فتح الله زاده به من گفت در حال حاضر پولی ندارم به شما بدهم ولی چون ما در لیگ قهرمانان آسیا هستیم، به تو نیاز داریم من هم به او گفتم نیم فصل باید بروم و او هم پذیرفت. رابطه من با حاجی به گونه ای بود که او به من از لحاظ اخلاقی قول داد که نیم فصل بازیکن آزاد باشم و هر وقت که پول دست او آمد به من پرداخت کند. حتی در ۵ ماه اول قراردادم یک ریال هم از استقلال نگرفتم و اصلا هم دوست ندارم بابت این موضوع صحبت کنم چون در ۷ سال حضورم در استقلال شما یک مصاحبه از من به خاطر پول ندیدید. از همین جا از فتح الله زاده تشکر می کنم که او روی حرفش ایستاد و نشان داد که اخلاق و جوانمردی هنوز وجود دارد.

*و سرانجام تیم قطری را انتخاب کردی؟

از طرفی من دوست داشتم شرایط جدید را تجربه کنم و وارد فاز جدیدی از زندگی ورزشی خودم شوم. خدا را شکر باشگاه استقلال آنقدر بزرگ است که نیازی به امثال پژمان منتظری ندارد. من برای این تصمیم همه چیز را کنار هم گذاشتم.

*اما گفته شده که دست استقلال خالی مانده است.

ببینید من امسال ۲۰ بازی در دفاع راست برای استقلال انجام دادم و با بازگشت خسرو حیدری که یکی از بهترین بازیکنان آسیا است و حضور مجید غلام نژاد احساس کردم که این تیم دچار خلاء نخواهد شد. از طرفی حضور عمران زاده و صادقی در دفاع وسط این نوید را می داد که استقلال هیچ مشکلی در این پست نخواهد داشت و عملکرد آنها نشان می دهد که آنها بازیکنان خوبی هستند و این موضوع باعث می شود من دغدغه فکری کمتری داشته باشم. حتی فکر کردم که اگر من در استقلال می ماندم یک نفر از بین حنیف و امیرحسین باید بیرون می ماند و اینگونه در استقلال سرمایه سوزی می شد. حالا هم خدا را شکر می کنم که شرایط استقلال در لیگ بهتر شده و برای این تیم بهترین آرزوها را دارم و خودم را عضوی از این تیم می دانم.

*و این صحبت ها نشاندهنده علاقه تو به استقلال است.

من آنقدر استقلال را دوست دارم که همیشه با قلبم به این تیم فکر می کنم. شک نکنید که روزی به استقلال برمی گردم و آرزویم این است که به عنوان یک عضو کوچکی از این باشگاه امسال قهرمان لیگ برتر شود.



*در این چند روز صحبت های زیادی مطرح شد که به خاطر اختلاف با قلعه نویی از استقلال جدا شدی؟

خدا را هزار مرتبه شکر می کنم که در این چند سال با چند مربی کار کردم و با هیچ کدام از آنها اختلافی نداشتم. قلعه نویی همیشه به من لطف داشته و شاید بعضی وقت ها تعریف های او حتی باعث به وجود آمدن مشکلاتی نه از طرف او برای من شده است. اما هیچ مشکلی بین من و قلعه نویی وجود ندارد و به خودم اجازه نمی دهم که احترام مربی را در نظر نگیرم و همیشه هم مربی مورد اعتماد من خواهد بود.

*شرایط تیم تان در قطر چطور است؟

من دو سه جلسه با این تیم تمرین کردم و خوشبختانه رفته رفته شرایط عوض می شود.

*اما گفته می شود که این تیم کاندیدای سقوط است.

خوشبختانه شرایط به گونه ای است که آنها از نتایج نیم فصل اول احساس خطر کردند و تیم خوبی را بسته اند. تیم با ۷-۸ بازیکن جدید نسبت به نیم فصل اول تمرین می کند و چند بازیکن خارجی خوب هم جذب تیم شده است. فکر می کنم از ۴ روز بعد بازی ها استارت می خورد و امیدوارم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات