وزیر ورزش جوانان ضمن قدردانی از تلاش های رئیس فدراسیون فوتبال برای حضور در جام جهانی اظهار داشت: در مورد این رشته در متن و حاشیه باید کارهایی صورت بگیرد که در هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال سینرژی بیشتر و نتیجه بهتر به دست خواهد آمد.

محمود گودرزی در دیدار با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب گفت: متن مسئله حضور ایران در جام جهانی، خود فوتبال است که باید برنامه ریزی شود تا حضور ما در جام جهانی قوی تر و اثر گذارتر باشد.

وی با تاکید بر محوریت تیم ملی در برنامه ریزی های فدراسیون فوتبال گفت: اردوها و دیدارهای تدارکاتی نباد تحت الشعاع سایر برنامه ها قرار بگیرد. حتی اگر لازم بود لیگ ها باید به زمان دیگری موکول شوند.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص مسایل حاشیه ای فوتبال بیان کرد: در این بخش هم مواردی مثل انعکاس رسانه ای، مسایل اجتماعی و سیاسی، تاثیر مراکز قدرت و بحث فرهنگی تماشاچیان باید توسط ستاد یا کمیته ای هماهنگ شود. سایر ارگان های حاکمیتی مرتبط با این مفهوم نیز باید دخالت داشته باشند.

گودرزی با اشاره به نگرانی های سفیر ایران در برزیل آنها را به حق دانست و گفت: وی با پیش بینی بخشی از مشکلات در پی جذب اعتبار برای رفع پاره ای از معضلات است.

وزیر ورزش و جوانان در این جلسه تاکید کرد که نباید هیچ مشکل و تنشی بین بخش های مختلف فدراسیون فوتبال از جمله سازمان تیم های ملی، سازمان لیگ و باشگاه ها وجود داشته باشد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات