سرمربی استقلال می گوید: «با این بضاعت همین بازیکنان را می توان خرید‍. » ! این یعنی آنکه اولادی، کبه، غلام نژاد و… بازیکنان خوبی نبوده اند!

به گزارش افکارنیوز ، امیر قلعه نویی به شجاعتش اشتهار داشت. شجاعتی که در ایام جوانی و به محض ورود ۱۳ بازیکن بزرگ و نامدار استقلال را کنار گذاشت و از تیم امیدش امثال قربانی و صادقی و طالب لو را به استقلال آورد و بد هم کار نکرد.

اگر چه سه سال طول کشید تا او جام ببرد اما در تمام آن سه سال تیمش هجومی، زیبا و قابل احترام بود و در کورس قهرمانی هم بود.

اینها را نوشتیم تا برسیم به امسال؛ امسالی که انگار امیر خودش خودش را از درجه ژنرالی ساقط کرده است! او نه تنها بازیکنان جوانتر را به میدان نمی آورد بلکه حتی روی نیمکت هم جوانترها را راه نمی دهد.

اما چرا؟ چرا امیر دیگر چنین برنامه ای را اجرا نمی کند؟ دلیلش چیست؟ امسال به نظر می رسد ژنرال ترسیده و با وجود آنکه با هنرمندی تیمش را به صدر جدول رسانده اما انگار روزهای آینده را خوب نمی بیند!

او نیمکت استقلال را خالی می کند و امیدها را هم نمی آورد تا همه از جمله گزارشگر بازی بگویند دستش خالی است! و اینها نمادها، فکت ها و اسنادی باشد برای آینده!

بماند که استقلال لیست خودش را کامل کرده و همه جور بازیکنی که سرمربی اش خواسته گرفته و همه اینها روزها مصدوم هستند. اما افکار عمومی زیاد این مسائل را آنالیز نمی کند و فقط نیمکت خالی را می بیند و بس!

امیر قلعه نویی می تواند و این را نشان داده اما به شرط آنکه تیمش را به هم نریزد! به عنوان مثال امیر قلعه نویی می گوید: «با این بضاعت همین بازیکنان را می توان خرید‍. » ! این یعنی آنکه اولادی، کبه، غلام نژاد و… بازیکنان خوبی نبوده اند!

این اولین اثرش روی همین بازیکنان است. همین ها که قرار است برای استقلال و امیر قلعه نویی به میدان بروند!

این در حالی است که ژنرال آبی ها ده سال قبل از چوب بازیکن می ساخت و چنان از نظر روحی و روانی محکم کار می کرد که امیدهای استقلال را به تیم ملی می رساند اما امروز اولادی و کبه و غلام نژاد و دیگرانشان را به بی بضاعت بودن باشگاه ربط می دهد!

امیر همین حالا همین تیم را که خودش بسته می تواند قهرمان کند. او توان و لیاقتش را دارد و این جنم را بارها نشان داده است. فقط کافی است به جای جمع کردن بهانه برای روزهای آینده، خودش باشد.

او با وجود برخی اختلافاتی که با بعضی بازیکنان داشته هنوز ژنرال اول آبی هاست به شرط شجاعت البته، به شرط جنگندگی بیشتر.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات