کیانوش رستمی:

وزنه بردار المپیکی ایران گفت: آمادگی زیادی دارم اما مسئولان تیم صلاح دیدند نفر جایگزینم در فینال لیگ برتر وزنه بزند.

به گزارش افکارنیوز ، کیانوش رستمی درباره حضور نداشتن خود در فینال لیگ برتر وزنه برداری اظهار کرد: حدود ۴۰ – ۵۰ روز برای فینال لیگ برتر تمرین کرده بودم و ۲۰ روز نیز در اردوی تیم ملی حفاری بودم. بدنم خیلی از روزهای دیگر آماده تر بود اما شب قبل از مسابقه متوجه شدم که در ترکیب قرار ندارم و مسئولان تیم صلاح دیدند نفر جایگزینم یعنی حامد ابراهیمی که او هم وضعیت خوبی دارد، وزنه بزند.

تیم ملی حفاری در فینال لیگ برتر وزنه برداری در حالی باید برای کسب عنوان قهرمانی با تیم پیکان به رقابت بپردازد که وزنه برداران المپیکی خود را (بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال و کیانوش رستمی) در ترکیب خود قرار نداده است.

وی افزود: آن ها گفتند ابراهیمی نیز با تیم قرارداد دارد و برای اینکه مبلغ قرارداد به او تعلق بگیرد باید وزنه بزند. بنابراین به این دلیل یا شاید چیزهای دیگر که دقیق آن را نمی دانم من در فینال وزنه نخواهم زد. از طرفی لزومی هم ندارد که حتما من در فینال وزنه بزنم چرا که تمام تیم آماده است.

رستمی در پاسخ به این پرسش که با نبود وزنه برداران المپیکی چقدر ملی حفاری شانس قهرمانی دارد تصریح کرد: تیم ملی حفاری، تیم خوبی است. دیدگاه من بر این است که شرایط هرچقدر هم سخت باشد، ملی حفاری می تواند قهرمان شود و بدون حضور المپیکی ها هم سایر وزنه بردارهای تیم در طول مسابقه نشان خواهند داد که می توانند عنوان قهرمانی را به دست آورند.

به گزار ش ایسنا کیانوش رستمی وزنه بردار المپیکی ایران در هفته های دوم و چهارم لیگ برتر وزنه برداری برای تیم ملی حفاری بر روی تخته مسابقه ها رفت که در این دو مرحله موفق به کسب عنوان نخست دسته ۸۵ کیلوگرم شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات