رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس در واکنش به محرومیت دو بازیکن سرخپوشان به خاطر استعمال قلیان گفت: «سرپرست و بزرگتر های تیم زیر ۲۲ سال مقصر اصلی این ماجرا هستند. »

به گزارش افکارنیوز ، محمود سالارکیا در واکنش به محرومیت محسن مسلمان و پیام صادقیان از بازی های ملی به خاطر استعمال قلیان در اردوی تیم زیر ۲۲ سال عنوان کرد: «مگر فقط این دو نفر قلیان کشیدند؟ وقتی پزشک تیم قلیان می کشد از این بچه ها چه انتظاری دارید؟ بزرگتر بالای سر اینها نبوده تا آنها را راهنمایی کند. بزرگتر آنها باید محروم شود. »

وی ادامه داد: «در این قضیه سرپرست تیم مقصر اول است. اینها چند بازیکن جوان بودند که بزرگترشان روی آنها تسلط داشت و صادقیان و مسلمان هم به حرف آنها گوش دادند، ضمن اینکه مجازات از حضور در تیم ملی یعنی ضرر رساندن به تیم ملی کشورمان. »

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: «صادقیان و مسلمان خطایی مرتکب شدند و باید با آنها برخورد شود نه در این حد که تیم ملی را از وجود بازیکنان موثر محروم کنند. »

سالارکیا گفت: «به نظر من اصلا رای خوب و درستی نیست چون سرپرست تیم ملی بوده که به این بازیکنان تسلط داشته است. باید با این مسئله به بهترین نحو ممکن برخورد شود نه اینکه برخوردهای احساسی انجام دهیم. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات