مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «طرح این مسائل در فاصله چند روز مانده به دربی به شدت مشکوک است. »

به گزارش افکارنیوز ، محمد رویانیان در خصوص انتشار خبر اتهام پیام صادقیان و محسن مسلمان به قلیان کشی، اظهار داشت: «متأسفانه پس از حضور پیام صادقیان و محسن مسلمان در اردوی تیم امید در کیش حاشیه های فراوانی را برای این دو بازیکن جوان ساخته اند، اما از دو بازیکن جوان و با آینده ما هم باشگاه راضی است و هم سرمربی تیم. »

وی افزود: «متأسفانه برخی ها می خواهند مسلمان و صادقیان را به هر شکلی که شده تخریب کنند اما این حرف قاطعانه یک بار برای همیشه به همه عزیزان و دوستانم می گویم که ضمن دفاع از این دو بازیکن مانند پدر و برادر بزرگ تر اگر هرگونه تخریبی این دو بازیکن شوند پاسخ قاطعی به آنها خواهم داد و مطمئن باشید پیگیری قضایی هم این بار خواهم کرد. »

رویانیان ادامه داد: «این یک تهدید نیست اما تصمیم خودم را گرفته ام. مطمئن باشید دست هایی پشت پرده وجود دارد که این جریانات را هدایت می کند. من هوشیارانه و با تمام وجودم از بازیکنانم مراقبت می کنم و اجازه نمی دهم که مشکلی برای آنها پیش بیاید، تازه اگر بازیکنی هم که تخلف کرد به هواداران قول می دهم خودم با آن برخورد می کنم. »

رویانیان خاطرنشان کرد: «اما خوشبختانه بازیکنان ما مخصوصا جوانان آینده دار فوتبال ما کاملا تحت کنترل باشگاه هستند و تعامل خوبی هم با باشگاه دارند. مطمئن باشید نظارت کافی نیز بر روی این بازیکنان است. برخی بازیکنان از زمانی که در باشگاه پرسپولیس حضور دارند ما نهایت دقت را انجام داده ایم که خدای ناکرده پرسپولیس دچار حاشیه نشود. من خودم با محسن مسلمان، پیام صادقیان و عالیشاه و جوان ترهای تیم شخصا ارتباط دارم و تماس تلفنی هم می گیرم و برخی اوقات نیز به منزل آنها می روم و مانند یک دوست آنها را نصیحت می کنم. بنابراین این مسائلی که برای بازیکنان من می سازند به جز تخریب پرسپولیس چیز دیگری نیست. »

وی افزود: «پیام صادقیان و مسلمان انشاءالله در بازی های آینده با قدرت به ما کمک می کنند و هیچ محرومیتی بازیکنان مان را تهدید نمی کند. اما اخباری متأسفانه برای تخریب پرسپولیس منتشر شده که برخلاف میل باطنی ام از دو روزنامه شکایت خواهم کرد. »

رویانیان در پایان تأکید کرد: «من همیشه دوست داشتم به رسانه ها احترام بگذارم اما این بار البته من تذکرات لازم را داده ام اما فرقی نکرده و مجبور شدم که این کار را انجام دهم تا موقعی که من هستم مطمئن باشید به هیچ کس اجازه نمی دهم بازیکنان ما را زیر سوال ببرد. »
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات