فدراسیون فوتبال پس از بررسی اتفاقاتی که در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال در اردوی کیش رخ داده بود، سرپرست، آنالیزور و پزشک این تیم را از کلیه فعالیت های فوتبالی محروم کرد.

به گزارش افکارنیوز ، تیم فوتبال زیر ۲۲ سال که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کرد هفته گذشته برای برگزاری دیداری تدارکاتی با کره جنوبی راهی کیش شده بود که در این اردو چند بازیکن و اعضای کادر فنی این تیم اقدام به کشیدن قلیان در هتل محل اقامت خود کردند که انتشار این خبر واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به دنبال دستور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، هیات رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال مامور رسیدگی و بررسی این پرونده شد که در نهایت پزشک، آنالیزور و سرپرست تیم زیر ۲۲ سال به طور موقت از کلیه فعالیت های فوتبالی منع شدند و حق همراهی این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا را ندارند.

در این میان اما برخی تلاش کردند تا مانع از مشخص شدند نام بازیکنانی باشند که اقدام به کشیدن قلیان کرده اند. با این حال فدراسیون فوتبال در اولین اقدام خود دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس را هم به خاطر این اقدام ناشایست محروم کرد. پیام صادقیان و محسن مسلمان بازیکنانی هستند که امیدوار بودند از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شوند و در جام جهانی نیز حضور داشته باشند اما با دستور فدراسیون از حضور در همه تیم های ملی محروم شده اند.

فدراسیون فوتبال همچنین به کارلوس کی روش تاکید کرده که اجازه ندارد این بازیکنان را به تیم ملی دعوت کند. نام این دو بازیکن در شرایطی اعلام شده است که پرسپولیسی ها معتقد بودند مسلمان و صادقیان در اتفاقاتی که در هتل محل اقامت تیم زیر ۲۲ سال در کیش رخ داده مشارکتی نداشته اند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات