محمد رویانیان در واکنش به محرومیت دو بازیکن پرسپولیس، از آن ها حمایت کرد.

به گزارش افکارنیوز ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به محرومیت پیام صادقیان و محسن مسلمان از حضور در بازی های ملی به خاطر قلیان کشیدن در اردوی تیم زیر ۲۲ سال اظهار کرد: من به شدت از این دو بازیکن حمایت می کنم. در اردوی این تیم دو سه نفر اشتباه کرده اند اما آیا باید با این برخوردها کل بازیکنان و کادر، زیر سوال بروند؟ آیا این تصمیم درست است؟

او ادامه داد: من به هیچ وجه تایید نمی کنم که صادقیان و مسلمان چنین کاری کرده باشند. قبل از هر چیز باید این مسئله ثابت شود. این مسئولان و سرپرست تیم زیر ۲۲ سال هستند که باید به خاطر رخ دادن چنین اتفاقی در اردوی تیم با آن ها برخورد شود. اگر هم بازیکنی دست به چنین کاری زده باشد، فدراسیون نمی تواند آن ها را محروم کند و برخورد با آن ها وظیفه باشگاه شان است.

رویانیان گفت: من از بازیکنان جوانی مثل پیام صادقیان، محسن مسلمان، امید عالیشاه و محمد عباس زاده که آینده خوبی در پیش دارند، حمایت می کنم. من برای آن ها مثل پدرشان هستم. ضمن اینکه همیشه با آن ها در تماس هستم. هواداران این را بدانند که من به خانه آن ها می روم و آن ها را کنترل می کنم. بنابراین دوستان در فدراسیون برای این بازیکنان دغدغه ایجاد نکنند. تصور من این است که قبل از داربی می خواهند ذهن بازیکنان ما را تخریب کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه فدراسیون طوری برخورد می کند که گویی همه مشکلات فوتبال حل شده و فقط همین بحث قلیان کشیدن روی زمین مانده گفت: هنوز اینکه این دو بازیکن دست به چنین کاری زده اند اثبات نشده است. بعد از آن باید گفت که قلیان کشیدن جرم نیست. هرچند این کار برای یک فوتبالیست به هیچ وجه پسندیده نیست و من این حرکت را کاملا زشت می دانم اما باید از مسئولان فدراسیون پرسید که آیا مشکلات دیگر، پرونده قهرمانی و ناهنجاری های فوتبال، همه برطرف شده و فقط همین بحث مانده بود؟

رویانیان گفت: مطرح کردن این مسئله جز ضربه زدن به بازیکنان جوان، نتیجه ی دیگری ندارد. امسال چند تیم مثل پرسپولیس، نفت و ذوب آهن، جوان گرایی کرده اند اما فدراسیون به هر طریقی که شده می خواهد این تیم ها را بزند. به نظر من جریانی پشت این مسائل است. من این مسئله را پیگیری می کنم و از افرادی که به این جریان کمک می کنند هم شکایت خواهم کرد. طرح این مسائل در فاصله چند روز مانده به داربی به شدت مشکوک است.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات