رویانیان دست به دامان وزیر می شود

افرادی که از راه دور با این باشگاه در ارتباط هستند، مانند کارمندان ورزشگاه درفشی فر و ورزشگاه امام رضا (ع) ماه هاست حق وحقوق خود را دریافت نکرده اند.

گروه ورزشی - بحران مالی مدتهاست در پرسپولیس لانه کرده و باشگاه را درگیر مشکلات لاینحل و فزاینده ای نموده است. به گونه ای صدای اعتراض بازیکنان نیز بالا گرفته و همین سبب شده تا اعتراضات زیرپوستی در پرسپولیس علنی شود.

به گزارش افکارنیوز ؛ در همین ابتدای هفته بود که خبر رسید که سیدجلال حسینی، محسن بنگر و محمد نوری سه نفر از بزرگان پرسپولیس در همین رابطه با محمد رویانیان جلسه ای چند ساعته برگزار کرده و به نمایندگی از سایر بازیکنان تیم گلایه ها را به او انتقال دادند. جلسه ای نه چندان دوستانه که با قول رویانیان به بازیکنان برای رفع و رجوع مشکلات مالی موقتا ختم به خیر شد.

رویانیان برای تزریق روحیه به تیمش حتی به سر تمرین رفت و قول پرداخت پول آن هم قبل از دربی را به بازیکنان داده ولی به نظر می رسد بازیکنان زیاد این حرف رویانیان را جدی نگرفتند.

چرا که بعد از ادعای رویانیان و قولی که داد، اکثر بازیکنان سکوت کرده و هیچ خوشحالی بابت شنیدن این حرف در چهره آن ها دیده نمی شد!

البته بحران بی پولی فرا تر از تیم فوتبال است و به سایر ارکان باشگاه نیز رخنه کرده. به گونه ای که کارمندان باشگاه در بخش های مختلف مدتهاست حق و حقوق خود را دریافت نکرده و مطلبات چند ماهه ای دارند که همین سبب شده تا کاسه صبر آن ها لبریز شده و از همین رو قصد دارند به زودی دست به کاری عجیب بزنند.

اکثر کارمندان باشگاه پرسپولیس که در محل این باشگاه خدمت می کنند، حقوق خود را دریافت کرده اند اما افرادی که از راه دور با این باشگاه در ارتباط هستند، مانند کارمندان ورزشگاه درفشی فر و ورزشگاه امام رضا (ع) ماه هاست حق وحقوق خود را دریافت نکرده اند.

این افراد قصد دارند در ابتدای هفته جاری دست به اعتصاب زده و به جلوی وزارت ورزش بروند و اعتراض خود را با تحصن مقابل دفتر گودرزی به گوش او برسانند.

این افراد معتقدند اگر وزیر می خواهد رویانیان را در این سمت حفظ کند باید تکلیف آن ها را هم مشخص کند چرا که از وعده و وعیدهای تکراری و باطل رویانیان به تنگ آمده اند.

در همین راستا و بعد از انتشار این خبر رویانیان متوجه وخامت اوضاع شده و تصمیم گرفته قبل از برگزاری این اعتصاب وزیر را ملاقات کند.

محمد رویانیان که تا به امروز علاقه ای به برگزاری جلسه با گودرزی نداشت بعد از بالا رفتن نارضایتی در مجموعه تیم مدیرعامل پرسپولیس این روز ها در تلاش است تا دقایقی با وزیر ورزش گپ و گفت داشته باشد تا بلکه بتواند موقتاً این مشکل را رفع و رجوع کند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات