اینکه نام صادقیان و مسلمان دو ستاره جوان پرسپولیس، چگونه به عنوان قلیان کش بر سر زبان ها افتاد، ماجرای جالبی دارد.

به گزارش افکارنیوز ، ماجرای قلیان کشی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۲ ساله ها در جزیره کیش حالا وارد فاز جدیدی شده است.

خبرهای جالبی در این مورد به گوش رسیده که ثابت می کند قرار گرفتن نام مسلمان و صادقیان در راس خبرها کاملا عمدی بوده تا پرسپولیس قبل دربی وارد حاشیه شود.

آقای «پ» یکی از پیشکسوتان فوتبال در جزیره کیش است که از ماجرای قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی در کیش خبردار می شود. او با دوست خبرنگارش در تهران به نام «ف. ع» که در یکی از سایت های پربیننده کار می کند تماس می گیرد و موضوع را به این خبرنگار اطلاع می دهد.

ف. ع شماره قاسمی را از آقای پ گرفته و این فرد را به عادل فردوسی پور وصل می کند تا عادل در برنامه اش از این موضوع پرده بردارد.

بعد از این ماجرا، علی کفاشیان که از سفر خارج از کشور برگشته و از ماجرا مطلع می شود، در دفترش بسیار عصبانی می شود و دنبال مقصر اصلی می گردد که یک سرپرست لیگ برتری که به همراه چند نفر دیگر در این جلسه حاضر بوده، سرپرست تیم را مقصر اصلی می داند که حواسش به بچه ها نبوده.

شنیده شده این فرد بدون اینکه به او ارتباطی داشته باشد کفاشیان را مجاب می کند تا حکم اخراج جزوی را کتبا به دبیرکل فدراسیون ابلاغ کند.

در همین حین کفاشیان مروری دارد بر نام بازیکنانی که احتمال دارد در این اردو قلیان کشیده باشند که نام مسلمان و صادقیان هم از زبان او خارج می شود.

یکی از افراد حاضر در جلسه بلافاصله با همان خبرنگاری که ابتدای گزارش اشاره کردیم تماس می گیرد و با توجه به روابط خوبی که وجود دارد از او می خواهند نام این دو بازیکن را به عنوان افرادی که در کیش قلیان می کشیدند سر زبان ها بیندازد.

خبرنگار مورد اشاره هم علاوه بر قرار دادن نام دو بازیکن پرسپولیس در سایت به عنوان قلیان کش های اردوی کیش، با دوستان خود در روزنامه های مختلف هم تماس می گیرد تا موجی علیه این دو بازیکن ایجاد شود و پرسپولیس قبل از دربی کمی هم با این حاشیه دست و پنجه نرم کند.

البته منظور از تهیه این گزارش پاک بودن مسلمان و صادقیان نیست زیرا عکس هایی از یکی از این بازیکنان وجود دارد که نشان می دهد چندان هم با قلیان ناآشنا نیستند. تنها نکته مبهم اینجا حضور سرپرست تیم لیگ برتری و دیگر دوستان در دفتر کفاشیان است.

این سرپرست بدون اینکه هیچ سمتی در فدراسیون داشته باشد چند روزی است در فدراسیون رفت و آمد می کند.

شنیده شده رویانیان خیلی روی این موضوع حساس شده و به شدت پیگیر است تا متوجه شود چرا آقای سرپرست که دیگر سمتی در فدراسیون ندارد، یک هفته مانده به دربی هر روز در دفتر کفاشیان حاضر می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات