حاشیه دیدار فولاد و پرسپولیس

مهاجم سابق پرسپولیس که در فولاد بازی می کند مورد تشویق هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش افکارنیوز ، هواداران پرسپولیس که ورزشگاه غدیر اهواز حضور دارند زمانی که به شدت علی دایی را مورد تشویق قرار دادند با واکنش هواداران فولاد روبرو شدند.

* پیش از ورود تیم ها به زمین برای گرم کردن تدارکات پرسپولیس ۵ توپ را به سمت دروازه فرستاد تا دروازه بان ها بدن خود را گرم کنند. بعد از این صحنه هواداران از پرسپولیس درخواست کردند او ۶ توپ را به سمت دروازه بفرستد.

* ارشاد یوسفی پس از ورود به زمین به سمت قسمت پرسپولیسی ها رفت که با تذکر مسئولان پرسپولیس به زمین فولاد رفت.

* با ورود نیلسون به زمین هواداران پرسپولیسی به شدت دروازه بان سرخپوشان را مورد تشویق قرار دادند. همچنین نیلسون پیش از آغاز تمرین در آغوش غلامپور قرار گرفت و با مربی دروازه بان های پرسپولیس صحبت کرد.

* یگان ویژه حساسیت خاصی روی قسمت ویژه جایگاه دارد و با هر هواداری که بدون کارت قصد ورود به این قسمت از ورزشگاه را داشت برخورد می کرد.

* لباس محسن بنگر با سایر سرخپوشان هنگام گرم کردن تفاوت داشت.

* هواداران پرسپولیس غلامرضا رضایی مهاجم حال حاضر فولاد و سابق پرسپولیس را مورد تشویق قرار دادند.

* تا حدود ۳۰ دقیقه پیش از بازی تقریبا ۴۰ درصد از ظرفیت ۵۰ هزار نفری ورزشگاه غدیر اهواز تکمیل شده و همچنان هواداران در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* مترجم مانوئل ژوزه سرمربی سابق پرسپولیس مورد استقبال مسئولان این تیم قرار گرفت.

* یک هوادار با لباس پرسپولیس و با ویلچر در کنار نیمکت این تیم حضور داشت.

* در شرایطی که پیش از آغاز بازی و به علت وزش شدید باد تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه کاملا خراب شده بود مسئولان به صورت جالبی دوباره تابلوها را چیدند اما پارگی بنرها و همچنین شکستگی تابلوها باعث شده بود از نظر ظاهری جلوه مناسبی نداشته باشند.

دیدار فولاد و پرسپولیس ساعت ۱۴: ۳۰ آغاز می شود.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات