وزیر ورزش و جوانان در جمع مدیران ورزش صدا و سیما از مسئولان رسانه ملی خواست برای استقرار اخلاق در ورزش کشور کمک کنند.

به گزارش افکارنیوز ، محمود گودرزی در نشست هم اندیشی با اعضای شورای سیاست گذاری ورزش صداوسیما، اظهار داشت: رفتارهای ریاکارانه ناشایست است و من هرگز حاضر نیستم آبرو و اعتباری که بر اثر ۳۰ سال خدمت به دست آمده را اینچنین از بین ببرم.

وی با بیان اینکه استفاده ابزاری از رسانه مذموم است، ادامه داد: عکس آن هم مصداق پیدا می کند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه پوپولیستی نباید در جامعه غالب شود، گفت: نظر حضرت امام (ره) در خصوص رسانه یک دانشگاه است که در آن تلخی و خشکی هم هست و حرکت کردن براساس ذائقه مردم و سرگرمی هدف آن نیست.

وی با تاکید براین موضوع که سیاست گذاری غلط در برخی موارد منجر به بروز مفاسد می شود، گفت: روشن نبودن خط و جهت به ایجاد مفسده در ورزش می انجامد که نقش رسانه در مهار یا تشدید آن پر رنگ است.

گودرزی اضافه کرد: مصادیقی سرزده که باعث تقویت این نگاه در جامعه شده که تقابلی بین صدا و سیما و قوه مجریه وجود دارد. تصور می شود در این مسیر حتی همگرایی هم فرصت طلبانه خواهد بود. تعارض دائمی بین صداوسیما و دولت در نهایت به زیان مردم و حاکمیت است. ما از اخلاق و معنویت و اصلاح حرف می زنیم اما گاهی رسانه ها در روز ۱۰ دروغ از زبان من مطرح می کنند که در نهایت به مظلومیت ختم می شود به جای اخلاق زایی گاهی اخلاق زدایی می کنیم.

وزیر ورزش و جوانان خطاب به مدیران ورزش صداوسیما، گفت: هیچ توقعی از دوستانم در صدا و سیما ندارم. آنچه مورد رضای خداوند، تعالی کشور و ایجاد فضای فرهنگی و معنوی است را انجام دهید. من دوستان را به هیچ شورایی دعوت نمی کنم و بنای سوء استفاده ندارم. نمی گوییم هوای ما را داشته باشید و علاقه ای به چهره شدن ندارم هرچند پرهیز زیاد هم افراط است.

وی در پایان با تاکید براینکه سرلوحه شعارمان استقرار اخلاق در ورزش است خواستار حمایت رسانه ملی در این راستا شد.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات