یا تیم ملی امید یا تیم ملی!

برخی باشگاه ها با واگذاری ملی پوشان خود به هومن افاضلی موافق نبودند اما ملی پوشان با اصرارهای خود باشگاه ها را مجاب کردند به آن ها اجازه همراهی تیم ملی زیر ۲۲ سال در رقابتهای قهرمانی آسیا را بدهند.

گروه ورزشی - حضور بازیکنان تیم امید در تیم ملی بدل به یکی از معضلات لاینحل فوتبال ما شده. معضلی که سبب استعفای علیرضا منصوریان سرمربی این تیم شد و کماکان هم پابرجاست.

به گزارش افکارنیوز ؛ باشگاه های لیگ برتری به دلیل درگیری در مسابقات لیگ بر تر و حساسیت آن از قرار دادن بازیکنان ملی پوش در اختیار تیم امید طفره می روند و همین سبب شده تا تیم امید و هومن افاضلی سرمربی این تیم در تنگنا قرار بگیرد. به ویژه اینکه تیم امید قرار است در تورنمنت زیر ۲۲ ساله های آسیا در عمان شرکت کند.

در همین رابطه در اواخر هفته گذشته و در آستانه سفر تیم ملی امید به عمان این مشکل به طرز عجیبی حل شد.

در حالیکه تا ظهر روز پنج شنبه فقط ۱۴ بازیکن در اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال ایران حضور داشتند و هومن افاضلی، به شدت دلواپس و درگیر بود تا تا نفرات اعزامی به عمان را در اختیار داشته باشد، اما در یک اقدام عجیب و غیرمنتظره اواخر شب پنجشنبه، تقریبا همه بازیکنان غایب به اردو پیوستند تا افاضلی نفس راحتی بکشد.

ظاهراً ملی پوشان غایب امید که با مخالفت باشگاه ها از حضور در اردوی تیم امید منع شده بودند، در یک اقدام هماهنگ با هم قول و قرار می گذارند باشگاه های خود را مجاب کرده تا با سفر آن ها موافقت کنند!

در این میان شنیدیم برخی باشگاه ها با واگذاری ملی پوشان خود به هومن افاضلی موافق نبودند اما ملی پوشان با اصرارهای خود باشگاه ها را مجاب کردند به آن ها اجازه همراهی تیم ملی زیر ۲۲ سال در رقابتهای قهرمانی آسیا را بدهند.

این بازیکنان با قول و قرار قبلی به مدیرعامل باشگاه های متبوع خود خود گفته اند، اگر با حضورشان در این رقابت ها مخالفت کنند، دیگر انگیزه ای برای حضور در بازی های لیگ بر تر نخواهد داشت و قطعا برای تیم متبوع خود نیز بازی نخواهد کرد.

همین تهدید باشگاه های مخالف را بر آن داشته تا از مواضع خود عقب نشینی کرده و اجازه حضور ملی پوشان خود را در اردوی تیم امید و سفر به بازی های آسیایی عمان را صادر کنند!
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات